Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě

Matt Hilburn se postaral o obrázky špičkových verzí nového Mustangu, objevují se také zprávy o tom, co by mohlo být na palubě americké ikony za novinku.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě

10.12.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Matt Hilburn se postaral o obrázky špičkových verzí nového Mustangu, objevují se také zprávy o tom, co by mohlo být na palubě americké ikony za novinku.

Šestá generace Fordu Mustang se světu sotva představila, verzi GT jsme si mohli už i poslechnout a nyní tu máme ilustrace dalších možných provedení. Objevily se také informace, že mezi „tajné vymoženosti” bude patřit jakýsi „Burnout Control”, který pomůže řidičům k ukázkovým burnoutům.

Nikdo to pořádně nechce komentovat, ale Martyho Padgetta z High Gear Media napadlo, že by to mohl být systém ne nepodobný Launch Control, který známe z mnoha aut. Takzvaný „Burnout Control” by mohl pomáhat méně zkušeným řidičům zvládat perfektně pálení pneumatik. Jak by toho docílil, je zatím nejasné; nabízí se přidržení předních brzd, vypnutí kontroly trakce a nastavení ideálních otáček. V podstatě jako Launch Control, jen s tím rozdílem, že při uvolnění brzdového pedálu by přední brzdy stále držely a zadní ne.

Zatím není známo, zda něco takového bude k dispozici již v základní verzi, nebo až pro některou ze silnějších. Ilustrace dvou takových vytvořil Matt Hilburn; konkrétně to je GT350, kterou jsme dost možná již slyšeli, a Mach 1. Stroj s tímto názvem Ford vyráběl v letech 1969 - 1968 a pak znova ve čtvrté generaci Mustangu v letech 2003 - 2004 s přídomkem New Edge.

Matt Hilburn se kromě těchto ilustrací snaží dostat do výroby své bodykity pro Mustangy nejen nové, ale i starší a dokonce i vozy čtvrté generace. Plánuje je předvést je na lasvegaské SEMA Show 2014 - tedy, pokud se mu podaří získat peníze na start svého podnikání.

Zda vznikne verze Mach 1, je ve hvězdách, nicméně použití jemné zlaté barvy je velmi zajímavé a odkazuje na původní Mach 1, který se v podobné barvě také vyráběl. Že bude GT350, je v podstatě jisté, a po stránce designu zde Matt Hilburn nejspíš až tolik vedle nestřílí.


Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 1 - 2015 ford mustang gt350 renderNový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 2 - 2015 ford mustang mach1 render
Takto by mohly vypadat špičkové verze nového Mustangu

Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 3 - 2015 ford mustang burnout control 01Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 4 - 2015 ford mustang burnout control 02Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 5 - 2015 ford mustang burnout control 03Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 6 - 2015 ford mustang burnout control 04Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 7 - 2015 ford mustang burnout control 05Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 8 - 2015 ford mustang burnout control 05aNový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 9 - 2015 ford mustang burnout control 05bNový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 10 - 2015 ford mustang burnout control 06Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 11 - 2015 ford mustang burnout control 07Nový Ford Mustang GT350 a Mach 1 na ilustracích, „Burnout Control” na palubě - 12 - 2015 ford mustang burnout control 08
Novinkou na palubě by mohl být systém, usnadňující méně zkušeným řidičům burnouty

Zdroje: Motor Authority poprvé a podruhé

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.