Nové Hyundai i30 na prvním videu jezdí bokem, okouzluje dívky. Působí to naprosto reálně

Jistá forma nadsázky k reklamě patří, pokud ale začnete lidem ukazovat předokolku jezdící v táhlých driftech, je to trochu přitažené za vlasy.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Nové Hyundai i30 na prvním videu jezdí bokem, okouzluje dívky. Působí to naprosto reálně

9.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Nové Hyundai i30 na prvním videu jezdí bokem, okouzluje dívky. Působí to naprosto reálně

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Jistá forma nadsázky k reklamě patří, pokud ale začnete lidem ukazovat předokolku jezdící v táhlých driftech, je to trochu přitažené za vlasy.

Třetí generace Hyundai i30 již nějaký ten den není tajemstvím. Soudě podle reakcí vás design příliš nezaujal, což není až tak překvapivé. Automobilka se zkrátka rozhodla neurazit, a proto ustoupila od jakýchkoliv větších výstřelků. Ve výsledku tu tak máme hatchback, který může oslovit na korejském, českém i americkém trhu. Tím se pro někoho možná stává až nudným, nicméně nesmíme zapomenout, že se pohybujeme v oblasti aut pro každého, kde se jakýkoliv odklon od normy trestá nezájmem části davů, po nichž Hyundai tak touží.

Pokud do dané rovnice zasadíme ještě motorový prostor, kde Evropané momentálně mají k dispozici maximálně 140 koní, je jen logické, že náročnější klientelu nová i30 zaujmout ani nemůže. S tím tak ovšem úplné nekoresponduje první reklama, kterou Hyundai pro novou i30 stvořilo - v té vidíme vůz předvádět kousky, za které by se nemuselo stydět ani BMW od divize M. A odpovídající extatické reakce zejména žen na sebe nenechají dlouho čekat.

Je to přitažené za vlasy tak či onak, je však třeba mít na paměti, že jde o reklamu určenou pro domácí trh i30 (tedy Koreu, jakkoliv se nám „hjondé“ občas snaží namluvit, že je to české auto). A tam se věci mají trochu jinak. Novou i30 je totiž v Asii možné pořídit i s motorem 1,6 T-GDI, známým z různých dalších aut konglomerátu Hyundai-Kia. Toto provedení si říká neskromně Hot Hatch i30 a dostalo tutéž verzi motoru, jenž pohání Kie Cee'd GT a Pro_cee'd GT. Na přední kola tak míří 204 koní a 265 Nm točivého momentu, což je již zárukou slušné jízdní dynamiky. Tu sice Korejci nespecifikují, dle odhadu by ale stovka pod 7 sekund neměla být problémem.

Vyjma toho se Hot Hatch i30 chlubí 18palcovými litými koly, většími brzdami či mohutnou koncovkou výfuku na každé straně zadního nárazníku. Tím zde máme mnohem lákavější zboží, než jaké Hyundai nabízí v Evropě. Přesto máme pocit, že z této nabídky všichni nebudou tak „hotoví“, jak se nám reklama snaží naznačit. Posuďte sami...


Nové Hyundai i30 na prvním videu jezdí bokem, okouzluje dívky. Působí to naprosto reálně - 1 - Hyundai i30 2017 Hot Hatch reklama video 01Nové Hyundai i30 na prvním videu jezdí bokem, okouzluje dívky. Působí to naprosto reálně - 2 - Hyundai i30 2017 Hot Hatch reklama video 02Nové Hyundai i30 na prvním videu jezdí bokem, okouzluje dívky. Působí to naprosto reálně - 3 - Hyundai i30 2017 Hot Hatch reklama video 03Nové Hyundai i30 na prvním videu jezdí bokem, okouzluje dívky. Působí to naprosto reálně - 4 - Hyundai i30 2017 Hot Hatch reklama video 04Nové Hyundai i30 na prvním videu jezdí bokem, okouzluje dívky. Působí to naprosto reálně - 5 - Hyundai i30 2017 Hot Hatch reklama video 05Nové Hyundai i30 na prvním videu jezdí bokem, okouzluje dívky. Působí to naprosto reálně - 6 - Hyundai i30 2017 Hot Hatch reklama video 06
Na korejském trhu je nové Hyundai i30 k mání i s motorem 1,6 T-GDI a 204 koňmi. A divy to dělá s kde čím...

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.