Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové BMW M5 F10 odhaleno na dalším oficiálním videu, prohlédněte si více detailů
16.3.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
BMW pokračuje v odhalování nové generace M5. Po dvou předchozích, vcelku stručných videích tu máme třetí, které nás nechá nahlédnout více pod pokličku.
Nejsme zrovna příznivci postupného odhalování nových modelů aut. Můžeme nicméně kvitovat, že BMW k tomuto způsobu představení nové generace M5 přistoupilo alespoň s rychlostí, která se od vozu s „M” v názvu očekává. Uběhlo totiž jen čtrnáct dní od první oficiální zmínky o M5 F10 a už tu máme třetí video s tímto vozem.
Předchozí snímek ukazoval novou M5 již v akci na zasněžených cestách na severu Evropy. Dnešní pokračování začíná podobně, nabídne ale více pohledů do interiéru a především komentáře dvou zaměstnanců BMW, kteří se na přípravách vozu podílejí. Jsou sice jen v němčině, ale ta bude pro mnohé z vás jistě srozumitelná.
Pokud by tomu tak nebylo, sluší se dodat, že na videu promlouvají testovací piloti Bernd Limmer a Frank Lutz. Limmer hovoří hlavně o schopnosti M5 fungovat v rozličných podmínkách, v tomto případě především na sněhu. Možnosti řízení motoru, převodovky a podvozku pak dokládá na hladkém rozjezdu vozu do mírného kopce jednoduchou manipulací s brzdou a plynem. Lutz pak mluví mj. o způsobu ladění studených startů motoru v zimních podmínkách. Pokud by vás tyto „řeči” nezajímaly, pak přikládáme i zkrácenou verzi videa, která je poněkud povrchnější.
Připomeňme, že nová M5 bude poháněna dvakrát přeplňovaným osmiválcem 4,4 s výkonem blížícím se hodnotě 600 koní. Jistě víme už i to, že převodovkou bude standardně sedmistupňové DCT (byly zde obavy z použití osmistupňového HDM automatu, DCT je dvouspojkový automat) a vůz nabídne řadu možností nastavení fungování podvozku a odezev motoru.
V mezičase začaly padat pochybnosti o premiéře vozu za měsíc v Šanghaji, my je ale nesdílíme. Pokud by BMW chtělo tuto novinku představit až v září ve Frankfurtu, jak se nyní též spekuluje, těžko by s jejím odhalováním začalo na začátku března...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch