Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Vrcholné nové BMW M4 nebude šokovat pouze zepředu, kontroverzní bude i záď
10.9.2020 | Petr Prokopec
Pokud jste se ještě nevzpamatovali z chystaných bobřích zubů místo ledvinek, možná raději ani nekoukejte, co mají mnichovští za lubem s koncovkami výfuku.
Přesně před rokem se ukázal světu koncept chystaného nového BMW řady 4. Většina fanoušků mnichovské značky přitom vyjekla zděšením, neboť na příď se nastěhovaly nejen obří, ale hlavně vertikálně stylizované ledvinky. A jakkoliv se jimi automobilka snažila odkázat na své legendární modely, nejspíše asi nenajdeme nikoho, kdo by prohlásil, že uspěla. Jak se ale nyní ukazuje, mnichovští s taháním tygra za ocas rozhodně neskončili a po čelních partiích totiž chystají kontroverzi také vzadu.
Momentálně se totiž objevila na Instagramu fotka zakamuflovaného vozu, kterým není nic jiného než BMW M4, jenž bude světu odhaleno po boku sedanu M3 za necelé dva týdny, tedy 23. září. Nejde však o standardní provedení či variantu Competition, ty mají výfuky rozvržené klasicky, nýbrž o vrcholnou verzi GTS, která se spíše než na silnice bude zaměřovat na okruhy. S registrační značkou však zákazníci mohou počítat. Stejně jako se sporným prvkem, který se nachází pod ní.
Na tomto místě je třeba poznamenat, že v posledních letech se pro modely M3 a M4 staly jedním z definujících prvků dvojice koncovek výfuku umístěné na obou stranách difuzoru. Nachytané provedení pak sice se dvěma páry počítá rovněž, ovšem již uprostřed. A zatím se nezdá, že by po vizuální stránce šlo o krok správným směrem. Vůz totiž nyní vypadá vyšší, přičemž čtveřice koncovek vytváří dojem, jako kdyby někdo do podvozku zapíchal lešenářské trubky.
Je samozřejmě jisté, že jakmile z kupé opadne kamufláž, vizuální přitažlivost půjde nahoru. Nejspíše však ve stylu jednookého, který je mezi slepými králem. Vrcholné BMW M4 tak nebude svým designem odpuzovat pouze vpředu, ale také vzadu. Byť bychom se vůbec nedivili, kdyby automobilka tuto limitovanou edici měla již dávno rozprodanou.

Vrcholné nové BMW M4 bude šokovat nejen vpředu tvarem a velikostí ledvinek, ale také vzadu umístěním koncovek výfuku. Foto: Actu.auto.fr@Instagram
Zdroj: Actu.auto.fr@Instagram
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před hodinouPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 2 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 4 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 5 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva