Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové Audi Q5 už dorazilo do showroomu. Ale ne úplně obyčejného
13.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Stejně jako všechny novinky značky se i druhá generace SUV ukázala ve Fóru v Neckarsulmu. Vzhledem se přitom snaží příliš nedráždit.
Dnes jsou to přesně dva týdny od chvíle, kdy byla světu představena druhá generace Audi Q5. Od té doby jsme německé kompaktní SUV stihli alespoň vizuálně srovnat s jeho předchůdcem, automobilka už jej ale poslala do showroomu. Jenže ne tak úplně obyčejného, jde o tzv. Audi Forum v Neckarsulmu, kde se pravidelně objevují novinky značky krátce po jejich virtuálním, živém či jakémkoliv jiném debutu. A teď tam lze naživo spatřit i Q5.
Ve srovnání s předchozími modely vystavenými ve Fóru zůstává Q5 poněkud při zemi. Obešlo se bez křiklavého laku, místo něj Audi sáhlo po tmavě modré metalíze Navarrablau. S tou je pak spárována výbava S line, která zahrnuje chromové dekory či 19palcová litá kola. Pod kapotu se nastěhoval dvoulitrový turbodiesel, jenž může produkovat 150, 163 nebo 190 koní.
Vnitřní výbava je už bohatší. Vůz je vybaven head-up displejem, virtuálním kokpitem, třízónovou klimatizací a audio systémem Bang & Olufsen. Výčet uzavírá sportovní volant se zploštělou spodní částí, některé doplňky v antracitové barvě, hliníkové dekory či černé kožené čalounění. Zadní cestující mají k dispozici dvojici tabletů jakožto součásti zábavního systému pro zadní sedadla.
Více se již značka o svém nejnovějším příspěvku v Neckarsulmu nerozepisuje. Neznáme ani cenu vystaveného vozu, standardně ale za dvoulitrový turbodiesel se 163 koňmi zaplatíte v Německu 45 100 Eur, tedy zhruba na 1,22 milionu korun. Objednávky bude možné zasílat dealerům v nejbližších týdnech, první vozy ovšem dorazí k zákazníkům až na počátku příštího roku.










Nové Audi Q5 se ukázalo ve Fóru v Neckarsulmu. Jeho lak je ale kupodivu nadmíru decentní, stejně jako specifikace interiéru
Zdroj: Audi Forum Neckarsulm@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin propuštěn z nemocnice včera 15:56
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou 20.4.2025
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone 20.4.2025
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
Nejnovější články
Porsche Taycan dál ruinuje všechny majitele bez rozdílu. I ojetiny ztrácí na ceně absolutně nejvíc ze všech aut
před hodinouNový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
včeraŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
včeraPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
včeraLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva