Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nissan Micra Nismo: tovární tuning zatím hlavně designový
13.1.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Sportovní oddělení Nissanu opět potvrzuje, že se chce změnit v plnohodnotného soupeře těch nejlepších továrenských ladičských společností.
Dnes odstartoval další japonský autosalon pořádaný v hlavní městě - Tokio Auto Salon, který se na rozdíl od o něco dříve pořádané akce (Tokio Motor Show) odlišuje především v tom, že se zaměřuje převážně na speciální příslušenství a tuningové doplňky. Tedy něco jako Essen Motor Show a SEMA v japonském podání. Asi je proto pochopitelné, že hned první odhalený vůz není běžná sériovka, ačkoli mluvit o tuningu taky není úplně na místě.
Koncept Micra Nismo dostal plnohodnotnou úpravu u mateřské sportovní divize Nissanu, takže bez přehánění bychom jej mohli přirovnat k tom, co dělá BMW M nebo Mercedes AMG - ačkoli tedy velikostí je vhodnější hledat příměr spíše u Volkswagenů R a Škodovek RS. Laděná Micra navazuje na předchozí produkty Nisma, modely Juke Nismo a na závodní verzi transformovaný elektrický Leaf.
K vyladěnému mini toho automobilka zatím moc nezveřejnila. Venku jsou jen dvě fotografie bez bližšího popisu, ačkoli člověk nemusí být blázen do tuningu, aby viděl, že Micra dostala nové nárazníky, lízátko opticky navazující na lišty umístěné pod nástavci prahů, zadní difuzor, obligátní prodloužení střechy odtrhovou hranou a kontrastně lakovaná vnější zpětná zrcátka, která se pomalu stávají poznávacím znamením konceptů Nismo. O zbytek vcelku povedené proměny se postarala větší, černě lakovaná kola, pár nálepek a pozměněná struktura mřížek v přídi.
Bylo by zajímavější podívat se i pod obal, protože Nismo je jedna z těch společností, která se o modifikace vzhledu tolik neopírá a soustředí se hlavně na změny na motoru, převodovky či zavěšení. Uvidíme proto, jestli Nissan svou zprávu ještě rozšíří.


Micra Nismo navazuje především na stylisticky i barevně stejně pojatý JukePopis obrázku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin propuštěn z nemocnice včera 15:56
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou 20.4.2025
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone 20.4.2025
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 9 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 11 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
včeraLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
včeraRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva