Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný
25.10.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Limity systému zajišťující přihlašování aut do provozu znemožnily registraci prvního německého Koenigseggu One:1. Megawatt výkonu byl zkrátka moc.
Koenigsegg One:1 už je nějakou chvíli skutečností a i když jeho extrémně omezená produkce bude zřejmě znamenat, že jej málokdo z nás někdy uvidí, slýchat o něm ještě chvíli budeme. A nebude se o to nutně muset postarat výrobce, tenhle superrychlý Švéd si evidentně vystačí sám.
Jeden z šesti vyrobených exemplářů byl totiž čerstvě dodán do Německa. To by samo o sobě bylo zajímavé, už fotka tohoto vozu by stála za zmínku, One:1 se ale postaral o poprask ještě jinak. Jeho majitel se totiž podělil o zkušenost s tamním registrem motorových vozidel, od nějž jistě očekáváte větší kvalitu než od toho českého. Jenže ani ten není bezchybný.
Nejvýkonnější Koenigsegg se totiž vůbec nepodařilo registrovat, a to z velmi banální příčiny. Vůz má výkon rovných 1 000 kW tedy již 1 MW a na takovou cifru německý registr nebyl připraven. Zapsat bylo možné pouze tříciferné hodnoty v kilowattech, a tak majitel odešel s nepořízenou. Jak asi tušíte, náprava byla zjednána rychle a po aktualizaci softwarového řešení zajišťujícího běh evidence vozidel byl první a zřejmě také poslední německý One:1 úspěšně přihlášen. A pak že bohatí mají snadný život...
Připomeňme, že vůz poháněný pětilitrovým přeplňovaným osmiválec disponuje výkonem 1 360 koní, které kombinuje s 1 360 kg pohotovostní hmotnosti. Že auto jede až 440 km/h je jistě působivé, hlava jde ale kolem spíše z pouhých 20 sekund, které potřebuje na zrychlení z klidu na 400 km/h.

Tohle je první německý One:1, přihlásit do provozu se jej podařilo až napodruhé
Kdyby vás jediný snímek švédského extrémisty neuspokojil...
Zdroj: GT Spirit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025Kia vrátila Rusko do svých prodejních plánů, s válkou a sankcemi zjevně nepočítá už letos
15.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Zákazníci ukazují záda dalšímu drzému nápadu automobilek, naprostá většina lidí obchází placení za už koupená auta
22.3.2025Audi rozjede prodeje aut své nové levné značky už za pár týdnů, je to zatím vrchol jeho úpadku
22.3.2025Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva