Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný

Limity systému zajišťující přihlašování aut do provozu znemožnily registraci prvního německého Koenigseggu One:1. Megawatt výkonu byl zkrátka moc.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný

25.10.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Limity systému zajišťující přihlašování aut do provozu znemožnily registraci prvního německého Koenigseggu One:1. Megawatt výkonu byl zkrátka moc.

Koenigsegg One:1 už je nějakou chvíli skutečností a i když jeho extrémně omezená produkce bude zřejmě znamenat, že jej málokdo z nás někdy uvidí, slýchat o něm ještě chvíli budeme. A nebude se o to nutně muset postarat výrobce, tenhle superrychlý Švéd si evidentně vystačí sám.

Jeden z šesti vyrobených exemplářů byl totiž čerstvě dodán do Německa. To by samo o sobě bylo zajímavé, už fotka tohoto vozu by stála za zmínku, One:1 se ale postaral o poprask ještě jinak. Jeho majitel se totiž podělil o zkušenost s tamním registrem motorových vozidel, od nějž jistě očekáváte větší kvalitu než od toho českého. Jenže ani ten není bezchybný.

Nejvýkonnější Koenigsegg se totiž vůbec nepodařilo registrovat, a to z velmi banální příčiny. Vůz má výkon rovných 1 000 kW tedy již 1 MW a na takovou cifru německý registr nebyl připraven. Zapsat bylo možné pouze tříciferné hodnoty v kilowattech, a tak majitel odešel s nepořízenou. Jak asi tušíte, náprava byla zjednána rychle a po aktualizaci softwarového řešení zajišťujícího běh evidence vozidel byl první a zřejmě také poslední německý One:1 úspěšně přihlášen. A pak že bohatí mají snadný život...

Připomeňme, že vůz poháněný pětilitrovým přeplňovaným osmiválec disponuje výkonem 1 360 koní, které kombinuje s 1 360 kg pohotovostní hmotnosti. Že auto jede až 440 km/h je jistě působivé, hlava jde ale kolem spíše z pouhých 20 sekund, které potřebuje na zrychlení z klidu na 400 km/h.


Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 1 - Koenigsegg One to 1 prvni Nemecko 01
Tohle je první německý One:1, přihlásit do provozu se jej podařilo až napodruhé

Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 2 - Koenigsegg One to 1 nove foto 01Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 3 - Koenigsegg One to 1 nove foto 02Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 4 - Koenigsegg One to 1 nove foto 03Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 5 - Koenigsegg One to 1 nove foto 04Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 6 - Koenigsegg One to 1 nove foto 05Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 7 - Koenigsegg One to 1 nove foto 06Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 8 - Koenigsegg One to 1 nove foto 07Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 9 - Koenigsegg One to 1 nove foto 08Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 10 - Koenigsegg One to 1 nove foto 09Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 11 - Koenigsegg One to 1 nove foto 10Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 12 - Koenigsegg One to 1 nove foto 11Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 13 - Koenigsegg One to 1 nove foto 12Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 14 - Koenigsegg One to 1 nove foto 13Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 15 - Koenigsegg One to 1 nove foto 14Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 16 - Koenigsegg One to 1 nove foto 15Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 17 - Koenigsegg One to 1 nove foto 16Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 18 - Koenigsegg One to 1 nove foto 17Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 19 - Koenigsegg One to 1 nove foto 18Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 20 - Koenigsegg One to 1 nove foto 19Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 21 - Koenigsegg One to 1 nove foto 20Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 22 - Koenigsegg One to 1 nove foto 21Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný - 23 - Koenigsegg One to 1 nove foto 22
Kdyby vás jediný snímek švédského extrémisty neuspokojil...

Zdroj: GT Spirit

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.