Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Německý majitel si nemohl zaregistrovat Koenigsegg One:1, je příliš výkonný
25.10.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Limity systému zajišťující přihlašování aut do provozu znemožnily registraci prvního německého Koenigseggu One:1. Megawatt výkonu byl zkrátka moc.
Koenigsegg One:1 už je nějakou chvíli skutečností a i když jeho extrémně omezená produkce bude zřejmě znamenat, že jej málokdo z nás někdy uvidí, slýchat o něm ještě chvíli budeme. A nebude se o to nutně muset postarat výrobce, tenhle superrychlý Švéd si evidentně vystačí sám.
Jeden z šesti vyrobených exemplářů byl totiž čerstvě dodán do Německa. To by samo o sobě bylo zajímavé, už fotka tohoto vozu by stála za zmínku, One:1 se ale postaral o poprask ještě jinak. Jeho majitel se totiž podělil o zkušenost s tamním registrem motorových vozidel, od nějž jistě očekáváte větší kvalitu než od toho českého. Jenže ani ten není bezchybný.
Nejvýkonnější Koenigsegg se totiž vůbec nepodařilo registrovat, a to z velmi banální příčiny. Vůz má výkon rovných 1 000 kW tedy již 1 MW a na takovou cifru německý registr nebyl připraven. Zapsat bylo možné pouze tříciferné hodnoty v kilowattech, a tak majitel odešel s nepořízenou. Jak asi tušíte, náprava byla zjednána rychle a po aktualizaci softwarového řešení zajišťujícího běh evidence vozidel byl první a zřejmě také poslední německý One:1 úspěšně přihlášen. A pak že bohatí mají snadný život...
Připomeňme, že vůz poháněný pětilitrovým přeplňovaným osmiválec disponuje výkonem 1 360 koní, které kombinuje s 1 360 kg pohotovostní hmotnosti. Že auto jede až 440 km/h je jistě působivé, hlava jde ale kolem spíše z pouhých 20 sekund, které potřebuje na zrychlení z klidu na 400 km/h.
Tohle je první německý One:1, přihlásit do provozu se jej podařilo až napodruhé
Kdyby vás jediný snímek švédského extrémisty neuspokojil...
Zdroj: GT Spirit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch