Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Naftová Audi S6 a S7 nebudou, písmeno S zůstane vyhrazeno benzínu
18.5.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Těšili jste se na „eSková” Audi s motory TDI pod kapotou? Pak vás musíme zklamat. Automobilka tyto spekulace vyvrátila, i když silnější motory 3,0 TDI skutečně chystá.
Včera jsme vám přinesli informaci zámořského magazínu Car and Driver, podle níž se nová Audi S6 a S7 měla dočkat dieselových verzí. Ačkoli jsme nad tím jen nehnutě pokrčili rameny, neboť většina „audin” s písmenem S v označení modelu reprezentuje spíše silné cestovní než vyloženě sportovní verze, vzbudila tato zpráva poměrně velký rozruch. A pokud patříte mezi ty, které spíše vyděsila, má pro vás tento příběh dobré pokračování - naftových motorů se pod kapotami S6 ani S7 nedočkáme.
Tato spekulace byla vyvrácena přímo Audi, podle nějž zůstane písmeno S pouze silným benzinovým provedením. Oba modely se sice dočkají silnějších dieselů, které budou s to konkurovat vozům jako je BMW 535d, ponechají si ale označení A6 resp. A7. Naftovým fandům tak nadále nezbude, než si na svůj vůz přilepit část označení ze skutečných verzi S nebo RS.
Aby toho nebylo málo, víme i to, že nové diesely budou opravdu nové, současný 3,0 TDI se totiž nachází již na hranici svých možností. Potvrzení se tak dočkalo i naše očekávání, že pokud A6 nebo A7 dostanou naftový motor s výkonem vysoce přesahujícím limity toho současného, bude muset jít o zcela nový agregát.
A co můžeme očekávat pod kapotou opravdových S6 a S7? Podle dostupných zpráv by mělo jít též o nový motor 4,0 V8 s přeplňováním turbodmychadlem, který nahradí současný pětilitrový desetiválec. Pokud se tak skutečně stane, nelze hovořit o překvapení, downsizing je dnes „in” na všech frontách, silné limuzíny nevyjímaje.






Současné Audi A6 a jeho motor 3,0 TDI
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
před 6 hodinamiU Volva už nemyslí hlavou. Stáhli bizarní reklamu vytvořenou AI z toho nejabsurdnějšího důvodu: Kvůli emisím CO2
včeraAž bude VW opravdu zoufalý a ztratí zbytky sebevědomí, přijde s tímhle: Modelem ID.1 „oholeným” až na kost
11.3.2025
Nejnovější články
Němci najeli 100 tisíc km s moderním Opelem a rozebrali ho na díly. Problémy ale našli spíš předtím než potom
před 5 hodinamiNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
před 6 hodinamiElektrická party zdarma v Rakousku končí. Elektromobily budou podléhat silniční dani, majitelé zaplatí až desítky tisíc ročně
před 7 hodinamiVW přiznává, že svůj „levný” elektrický model nedokáže prodávat se ziskem, ztráty zmírní čínskými díly a portugalskou výrobou
před 9 hodinamiNa nová kola slavného úpravce se radši nedívejte moc dlouho, mohli byste se pozvracet
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Výběr autopojištění 03.13. 15:35 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.13. 11:26 - pavproch
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.13. 09:47 - koffee
- Lampárna (stěžovatelna) 03.12. 20:12 - M.Z.
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 03.12. 11:28 - řidičBOB
- Hon na piráty 03.12. 11:27 - řidičBOB