Mitsubishi Mirage: nový Colt hned šestkrát na videu

Dodávky malého Mirage prvním zákazníkům začnou co nevidět. I proto Mitsubishi v posledních dnech uvolnilo hned několik reklam a oficiálních videí, které mají zájem o něj podpořit.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Mitsubishi Mirage: nový Colt hned šestkrát na videu

17.8.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Mitsubishi Mirage: nový Colt hned šestkrát na videu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Dodávky malého Mirage prvním zákazníkům začnou co nevidět. I proto Mitsubishi v posledních dnech uvolnilo hned několik reklam a oficiálních videí, které mají zájem o něj podpořit.

Pro nás je to sice zatím trochu irelevantní, od loňského odhalení Mitsubishi Mirage ale věříme, že se jednoho dne tato novinka objeví i na evropských trzích. Jestli se vrátí ke zde stále dobře známému jménu Colt je zatím otázkou, bez ohledu na to ale nepředpokládáme, že by si japonský koncern se slušnou prodejní sítí v našich končinách nechal ujít příležitost nabídnout zde sice klasicky (možná až příliš klasicky...), ale jinak příjemně vyhlížející mini. I v Evropě je o tato auta stále velký zájem a současný Colt je na konci své životní dráhy.

Ačkoli k prvnímu odhalení vozu došlo již loni, do prodeje Mirage zamířil až před čtrnácti dny. Pochopitelně jsme vás o tom neopomněli informovat a nabídli vám nové fotky a detaily, o videu jste si ale zatím mohli nechat jen zdát. Dnes vám konečně můžeme nabídnout i ta.

Ne všechna jsou zbrusu nová, ale pouhými prvními reklamami v japonském stylu, které zřejmě pochopí jen znalci tamních reálií a které se v éteru objevily již v minulých týdnech, jsme vás nechtěli zatěžovat. V tomto článku je najdete úplně dole, před nimi vám ale nabízíme i trochu obvykleji střižené prezentační snímky pro média, která vám zřejmě o Mitsubishi Mirage řeknou více.

Připomeňme, že při cenách začínajících okolo 260 tisíc Kč první zákazníci již koncem srpna dostanou vůz s litrový tříválcem MIVEC o výkonu 69 koní, které převodovka s plynule měnitelným převodem CVT posílá na kola přední nápravy. Je to zatím jediná motorizace a její největší předností bude zřejmé spotřeba činící podle náročnějších japonských norem kombinovaných 3,7 litru benzínu na 100 kilometrů. Ale o tom všem už byla řeč, dnes nechme prostor hlavně pohyblivým snímkům...

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.