Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes S Coupe má své ceny, jako S 63 AMG vyjde na 4,6 milionu Kč
3.4.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová třícípá hvězda je aktuálně k mání jen s osmiválci. Slabší s 455 koňmi vychází na 3,4 milionu Kč, za křišťály Swarovski doplácíte sto tisíc korun.
Asi nejzásadnější novinkou německé automobilky na ženevském autosalonu bylo nové S Coupé. To se nejprve ukázalo jen ve standardní podobě, následně však dorazila i verze S 63 AMG. Ta je rovněž vybavena osmiválcovým motorem, výkon však zvedá ze základních 455 koní na 585 k. Obě verze přitom zpočátku budou k dispozici pouze s automatickou převodovkou a systémem 4Matic, později bychom ovšem u základu měli dostat jen pohon zadní nápravy.
Tato fakta jsou ale již delší dobu známá. Novinkou jsou však ceny, za které mohutné kupé vstupuje do prodeje u našich západních sousedů. S žádnou lácí ovšem nepočítejte, neboť již základní osmiválcová verze vychází na 125 962 Eur. To v přepočtu představuje částku 3 464 000 Kč, na český trh by ovšem kupé mělo dorazit za sumu nižší zhruba o sto tisíc korun. K tomuto rozdílu jsme se totiž dopočítali při porovnání české a německé ceny čtyřdveřové třídy S.
Ani poté samozřejmě nové kupé nebude zrovna levné, verze S 63 AMG Coupé však již cenovou politiku zdvihá na mnohem vyšší úroveň. Startovat totiž bude na sumě 170 587 Eur (4 691 500 Kč). I v tomto případě lze v Česku počítat s trochu nižší částkou, ta ale rozhodně nebude konečná. Ve hře jsou totiž ještě prvky příplatkové výbavy.
Zatímco kožené čalounění, výkonný audio systém, elektricky ovládaná sedadla či litá kola dostáváte ve standardu, za takové křišťály Swarovski zasazené do čelních světel je třeba připlatit 3 332 Eur (100 000 Kč). Dalších 1 202 Eur (33 000 Kč) pak dáte za head-up displej, zatímco nový Touchpad vás bude stát 179 Eur (4 930 Kč).









Základní provedení Mercedesu S Coupé vychází v Německu na 3,5 milionu korun, u nás by mělo být o 100 000 Kč levnější
Za vrcholnou verzi S 63 AMG Coupé již na českém trhu dáte zhruba 4,6 milionu korun, u našich západních sousedů je jeho 585 koní ještě dražších
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
dnesElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
A pak že nevydrží: Jediné kdy prodávané menší auto s dieselovým V8 je k mání po najetí 625 tisíc km. To jsme ještě neviděli
22.3.2025Nejlevnější auto světa se pořád prodává. Vypadá všelijak, ale co byste chtěli za 67 tisíc?
22.3.2025Zákazníci ukazují záda dalšímu drzému nápadu automobilek, naprostá většina lidí obchází placení za už koupená auta
22.3.2025Audi rozjede prodeje aut své nové levné značky už za pár týdnů, je to zatím vrchol jeho úpadku
22.3.2025Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 18:20 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins