Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes S 500 Plug-In Hybrid 2014 oficiálně, vážně chce jezdit jen za 3 l/100 km (+ živé foto)
20.8.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Luxusní německý hybrid kromě nízké spotřeby nabídne i 30kilometrový dojezd čistě na elektřinu. Na stovku pak zrychlí za 5,5 sekundy.
Říká se, že na každém šprochu je pravdy trochu. Informace blogu točícího se okolo značky Mercedes-Benz, se kterými jsme vás seznámili na počátku minulého měsíce, však nejsou reálné jen částečně, ale zcela. Mnoho nového tak o modelu S 500 Plug-In Hybrid přinést nemůžeme. Oficiálně ale lze potvrdit, že nejúspornější třída S má papírovou spotřebu skutečně jen 3 litry na 100 kilometrů. A že má doopravdy zvládnout až 30 km čistě na elektřinu - to pravda alespoń při soukromém economy runu bude, spotřeba paliva či její ekvivalent v podobě odebrané elektrické energie bude ve skutečném světě poněkud odlišný.
O tento dojezd se stará elektromotor o výkonu 109 koní a točivém momentu 340 Nm, který je spřažen s lithium-iontovými bateriemi a benzinovým šestiválcem produkujícím 333 koní a 480 Nm. Hnací ústrojí přitom funguje ve čtyřech režimech, kdy mód Hybrid umožňuje akceleraci z klidu na stovku za 5,5 sekundy a nejvyšší rychlost 250 km/h. V režimu E-Mode pak jedete jen na elektřinu, zatímco mód E-Save vám umožňuje schovat energii na později. Při přepnutí na Charge pak Mercedes-Benz během jízdy zmíněné baterie dobíjí regenerativním brzděním.
Více se zřejmě dozvíme na autosalonu ve Frankfurtu, kde má hybridní třída S debutovat. Tamtéž se Mercedes-Benz zřejmě rozpovídá i o nové superrychlé extérní dobíjecí stanici, stejně jako oznámí i dobu potřebou k naplnění baterií pomocí domácí zásuvky. Do prodeje pak model S 500 Plug-In Hybrid dorazí někdy na počátku příštího roku, přičemž po stránce cenové zamíří někam mezi třídu S poháněnou benzinovým osmiválcem a slabší hybridní provedení S 400.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Frankfurtu
Hybridní třída S se ve Frankfurtu snažila upozornit hlavně na svou nízkou spotřebu
Hybridní třída S má nabídnout 30kilometrový dojezd na elektřinu a průměrnou spotřebu 3 l/100 km
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejnovější články
- Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 10 minutami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před hodinou - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva