Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes S 2017: interiér faceliftované verze natočen bez maskování (videa)
17.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vlajková loď třícípé hvězdy dostane nové nárazníky či lepší displeje. Více se odehraje pod kapotou, kde lze čekat řadové šestiválce místo vidlicových.
Třídu S s kódovým označením W222 sice v mnoha článcích stále titulujeme jako „novou”, od jejího příchodu na trh ovšem uplynuly již tři roky. Mnohý by tak zcela logicky očekával, že prodeje budou razantně klesat, nicméně pravda je taková, že Mercedes na mnoha trzích úspěšně válcuje mnohem novější BMW řady 7. Vůbec bychom se tedy nedivili, kdyby třícípá hvězda odložila modernizaci na pozdější dobu.
Německá automobilka ovšem nehodlá nic ponechat náhodě, pročež se faceliftovaného „eSka“ dočkáme v řádu měsíců. Konkrétní datum zatím zmíněno nebylo, nicméně Mercedes vůz tituluje jako modelový rok 2017. Ve hře je tedy jak letošní Paříž či Los Angeles, tak lednový Detroit a březnová Ženeva. Ta se jeví jako nejpravděpodobnější lokace, do karet ale Němcům vskutku nevidíme.
Není ovšem tak důležité „kdy“, jako spíše co očekávat. V interiéru se tou zásadní změnou stanou modifikace dvou 12,3palcových digitálních displejů tvořících jednolitý přístrojový štít enormních rozměrů. Dále již samotná architektura zůstává prakticky nezměněna, ostatní novinky lze tedy očekávat zejména v oblasti selekce čalounění a dekorací.
Jen na modifikaci interiéru se ovšem třícípá hvězda nezaměří, počítat máme také s náloží nové techniky pod kapotou. Ta v prvé řadě počítá s příchodem řadových šestiválců, jejichž součástí bude elektromotor navyšující výkon v nízkých otáčkách. V kombinaci se zlepšenými starty by tak spotřeba měla klesnout o 10 až 15 procent.
Další novinkou bude semi-autonomní řízení, které vzejde ze systémů letos představené třídy E. Dojde ovšem k jejich dalšímu vylepšení, pročež bychom v nižších rychlostech mohli počítat se skutečným převzetím kontroly nad vozem umělou inteligencí. Dá se ovšem předpokládat, že po nehodě Tesly Model S si Mercedes pohlídá marketing.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
VW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 2 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 3 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva