Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes E 350 Coupe 4Matic: už i Éčkové kupé můžete mít s pohonem všech kol
12.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
S příchodem zimy vám systém 4x4 jistě přijde vhod. V rámci spotřeby je úspornější než vrcholná verze E 500, zároveň je i levnější.
Německá automobilka s třícípou hvězdou ve znaku v posledních dnech opravdu znatelně rozšířila svou nabídku. Nové verze totiž získala řada A i CLA, k nim se pak nyní přidává také Mercedes-Benz E 350 Coupe 4Matic, který je vůbec první a zároveň i jedinou příležitostí, jak kupé třídy E spřáhnout s pohonem všech kol. Ten se v nadcházejících měsících bude hodit, neboť s přívalem sněhu mají modely Mercedesu s hnanou zadní nápravou a automatickou převodovkou větší problémy než jiné koncepce.
Jak již samotný název napovídá, pod kapotou tohoto modelu dostanete 3,5litrový šestiválec produkující 306 koní. Automobilka bohužel nezmiňuje jeho akceleraci z klidu na stovku, počítat bychom však měli s nějakými šesti sekundami. Nejvyšší rychlost pak vrcholí hodnotou 250 km/h, zatímco v rámci spotřeby byl průměr vyčíslen na 8,4 l/100 km.
Mnohem více se ale můžeme rozepsat o cenové politice Mercedesu. Model E 350 Coupe 4Matic totiž startuje na částce 1 391 500 Kč, sáhnout ovšem můžete po celé řadě příplatků, mezi nimiž nechybí hned dva pakety AMG Sport. Rozdíl mezi nimi je hlavně ve velikosti kol (osmnáctky nebo devatenáctky), sportovní podvozek, řízení a výfuk nebo agresivnější bodykit ovšem dostanete v obou případech. Ceny se přitom pohybují mezi 76 133 Kč a 128 841 korunami.
V případě Mercedesu E Coupe je k dispozici pouze jediná verze s pohonem všech kol, a to model E 350 4Matic
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 10 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
25.11.2024 - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
25.11.2024 - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024 - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024 - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
25.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva