Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes C 63 AMG Performance Studio Edition: drahé koně navíc
5.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Němci vyrobili speciálně pro japonské zákazníky výkonnější verzi C 63 AMG. Přestože jsou evropská auta na tamním trhu obecně dost drahá, 4 miliony je přeci jen trochu moc.
Pokud je nám známo, Mercedes si na poptávku po svých špičkových modelech AMG nemůže stěžovat. Výrobní kapacity v hlavním stanu v Affalterbachu běží na plné obrátky a kdyby to šlo, rozjela by se možná ještě rychleji. Má-li sportovní divize totiž nějaký důvod stěžovat si, tak pouze na to, že by potřebovala navýšit produkci motorů, která za zbytkem nestíhá.
Existenci speciálního Mercedesu C 63 AMG s přídomkem Performance Studio Edition určeného výlučně pro japonské zákazníky tak můžeme skutečně přičíst asi pouze tomu, že je stuttgartská automobilka s tamní klientelou mimořádně spokojená, a proto pro ni ráda leccos udělá. A to nejen po vizuální stránce.
Céčko v provedení Performance Studio Edition má mezi předními koly atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru, ale jeho výkon byl navýšen z 457 na 487 koní. Extra náročný upgrade to asi nebyl, což dokazuje 591 koní stejné V8 v novém SLS AMG GT. Na druhou stranu i třicet koníku navíc určitě potěší.
Jak se změnila dynamika, to se v Mercedesu nepochlubili, firma pouze představuje, co ještě Japonec od letošního listopadu za svých minimálně patnáct milionů jenů (v přepočtu až 4 000 000 Kč) dostane.
Součástí té nehorázné cenovky jsou třeba černá devatenáctipalcová kola s červenými lemy, karbonový spoiler na víku zavazadlového prostoru, unikání koncovky výfuku, rudé třmeny nebo matně černý lak karoserie. Stejná barevná kombinace, i když s převládající červenou, se objevuje také v interiéru. Posádka bude hýčkána ve sportovních sedadlech čalouněných jemnou kůží nappa a přešívaných červenými nitěmi, audiosystémem Harman Kardon Logic 7 a pro potěchu oka jsou zde nějaké karbonové panely.




Za jeden japonský C 63 AMG Performance Studio Edition a 30 koní navíc můžete mít v Evropě C 63 dvě a skoro půl milionu k tomu na palivo a destičky
Zdroj: Carscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
před 9 hodinamiPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
dnesNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včera
Nejčtenější články
Zpackané nové BMW M5 si zkouší napravit reputaci tímto speciálem. Nemá šanci, to spíš vynikne jeho otylost
12.2.2025Policie vyhmátla řidiče Audi RS4 s důmyslným zařízením na skrývání registrační značky, James Bond by se od něj mohl učit
12.2.2025Šéf výrobce elektromobilů říká, že budoucností jsou auta s dojezdem 290 km. Zjevně nepochopil vůbec nic
13.2.2025Mercedes ví, jak si pomoci zpátky k ziskům. Někde zdražil svá auta až skoro o 100 tisíc, i když jim sebral výbavu
13.2.2025Že by VW konečně pochopil, kdo a co ho živí? Hned třem modelům nadělil zajímavý nový spalovací motor
13.2.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva