Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes C 63 AMG 2015: interiér špičkové verze předčasně odhalen
29.8.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Interiér testovacího kusu vrcholné motorizace třídy C asi nikoho nezaskočí, přesto je dobré vědět, že má zploštělý volant, adaptivní tlumiče a deaktivovatelné ESP.
Připravovaná nejsilnější verze Mercedesu třídy C s označením 63 AMG není něčím, co by nás mělo zaskočit, protože už o ní víme takřka vše důležité. Pod její kapotou se má objevit přeplňovaný čtyřlitr V8 twin-turbo, který nabídne zhruba 477 koní ve standardním stavu a 510 koní (650 Nm) u vrcholné verze S, což odpovídá konfiguracím chystaného Mercedesu-AMG GT.
Díky průletům testovacích prototypů Zeleným peklem už se také dobře ví, jaký kravál bude vycházet z výfuků a stejně snadno se dá odhadnout, jak bude vypadat jeho agresivní bodykit ve verzi sedan i kombi. Až dosud jsme však nemohli pořádně přijít na kloub tomu, co bude jinak u C 63 AMG uvnitř, což nyní můžeme trošku upřesnit díky uniknuvším fotografiím maskovaného vozu.
Je to paradox, ale ani takový ranař, jakým nejsilnější Céčko dozajista bude, se nevyhne vespod ukousnutému volantu s pádly řazení. S velkou jistotou už lze vsadit na to, že rychloměr bude schopen svojí ručičkou ukázat maximálně 320 km/h a že motor půjde vytočit minimálně k hranici sedmi tisíc otáček. Samozřejmostí jsou vybroušená sportovní sedadla s bohatým prošíváním v kombinaci alcantary a kůže nebo v celokoženém provedení a jistým náznakem lze hovořit také o adaptivních tluimičích se třemi režimy tuhosti.
Na základě soustavy tlačítek u ovladače komunikačního rozhraní lze také vsadit na jednoduše deaktivovatelný stabilizační systém, aby mohl samosvorný diferenciál na zadní nápravě pořádně odvádět svou práci. Takové detaily, jakými jsou nápisy AMG nebo luxusní výbavu asi není třeba zmiňovat, a tak vás už jen vyzveme k prohlídce fotografií. Premiéra C 63 AMG by měla dle původních plánů proběhnout už 24. září, přičemž v únoru přijde k prvním zákazníkům sedan a v dubnu pak i kombiverze.
Interiér nového Mercedesu C 63 AMG vlastně nečítá žádné velké překvapení, fandové driftování však z tvaru jeho volantu nebudou nadšení
Zdroj: Toucansweb.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 2 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Ven se dere úplně nové auto pro puristy s řadovým šestiválcem, konstrukčně zůstane vážně tradiční
před hodinou - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 2 hodinami - Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
před 3 hodinami - Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před 4 hodinami - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva