Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
McLaren P1 Gulf od MSO: klenot v modro-oranžové připomene časy F1 GTR
24.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Se specifickým lakem přicházejí také unikátní doplňky v interiéru. Pod kapotou ale již dříme standardní technika, která produkuje 916 koní.
McLaren P1 je již nějakou tu dobu v prodeji, pročež jsme mohli spatřit již celou řadu zakázkových speciálů. Většina z nich se omezovala pouze na specifický nátěr, nedávno však online pronikla informace o chystané dvacítce exemplářů, jež dostanou celokarbonovou karoserii. Za jejich přípravu bude samozřejmě stejně jako ve všech ostatních případech zodpovědná divize McLaren Special Operations (MSO), která si nedávno vzala na starosti také exemplář byznysmena Milese Nadala.
V jeho případě můžeme na zmiňovanou karoserii, jež dává uhlíková vlákna jaksepatří najevo, rovnou zapomenout. Místo toho se totiž dané kupé pyšní modro-oranžovým lakem, jenž odkazuje na závodní tým Gulf a speciální McLaren F1 GTR. Máme tu tedy oranžové doplňky na přídi a bocích, ve stejném odstínu je ovšem i část krytu motoru a prostředek zadního křídla či třmeny karbon-keramických brzd Akebono.
Zbytek ovšem již pokrývá světle modrý lak, a tak můžeme zamířit do interiéru. Na tým Gulf je totiž odkazováno rovněž v interiéru, a to ovladači na středové konzoli nebo tlačítky na volantu. Ten zároveň dostal i modro-oranžový proužek, jenž označuje středovou polohu. Tím ale unikátní prvky nekončí, zmínit můžeme ještě sportovní sedadla zdobena oranžovým prošíváním a logem modelu.
Pod kapotou ale již najdeme standardní pohonné ústrojí, tedy 3,8litrový nadvakrát přeplňovaný osmiválec spojený s elektromotorem. Celkový výkon proto zůstává na 916 koních a 900 Nm, což vozu stačí k akceleraci na stovku za méně než tři sekundy a nejvyšší rychlost 350 km/h. Nás by přitom zajímala cena vozu, neboť v provedení Gulf má být vyroben pouze tento exemplář.












McLaren P1 Milese Nadala dostal od divize MSO modro-oranžový lak i doplňky interiéru ve stejných odstínech. Technika je však již standardní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 6 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Auto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
před 2 hodinamiMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
před 3 hodinamiDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před 5 hodinamiŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 6 hodinamiNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva