Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
McLaren 675 LT na nových videích odhalil koncovky výfuku či design kol
9.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové v Ženevě představí nejen P1 GTR, ale také vrcholnou verzi McLarenu 650S, která dostane vyšší výkon a přepracovanou karoserii.
Britská automobilka představí na letošním ženevském autosalonu hned dvě zásadní novinky. Jednu již velmi dobře známe, neboť k prvnímu odhalení McLarenu P1 GTR došlo už loni v létě. V té době šlo hlavně o exteriér, v mezičase však značka pustila do světa také snímky interiéru. Na výstavišti Palexpo pak bude prezentován celý vůz, stejně jako detailní informace o technice. Mimo tento okruhový model ovšem do Ženevy dorazí také další novinka, jež si bude rovněž tykat se závodními dráhami. Registrační značky si však tentokráte ponechá.
Pokud nevíte, o jakém modelu je řeč, pak rovnou prozradíme, že jde o McLaren 675 LT. Za danou zkratkou se skrývá Longtail, neboli „dlouhá záď“. Tedy reminiscence legendárního McLarenu F1. Očekávat lze proto zejména změny v části za sedadly, kromě přepracované a prodloužené zádě ovšem Britové upraví také příď. Výsledkem má být o 40 procent vyšší přítlak, s nímž bude spárován rovněž vyšší výkon 3,8litrového osmiválce twin-turbo.
O jakou porci půjde, to nám pro změnu naznačuje druhá část názvu, tedy ona číslovka. Tu doprovodí 700 Nm točivého momentu, pročež lze očekávat působivější jízdní dynamiku. Konkrétní data však aktuálně známa nejsou, přestože s testováním modelu začala automobilka již před dlouhými měsíci, jak nám ostatně dokazuje video, které bylo pořízeno již loni v říjnu. Na něm jsou přitom jasně patrné dvě koncovky výfuku trčící zprostřed zádě.
Prodloužení zadních partií sice bohužel patrné v tu chvíli není, spojitost oněch koncovek s novinkou pro Ženevu je ale více než jasná. To nám ostatně potvrzuje oficiální video McLarenu, které se právě na tuto část soustředí. Na dalším promosnímku pak můžeme spatřit detail litého ráfku, jenž se pyšní unikátním designem. Na odhalení dalších partií si ovšem musíme ještě nějaký ten týden počkat.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 2 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejnovější články
- Ven se dere úplně nové auto pro puristy s řadovým šestiválcem, konstrukčně zůstane vážně tradiční
před hodinou - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 2 hodinami - Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
před 3 hodinami - Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před 5 hodinami - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 13:37 - jerry
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 11:57 - jerry
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus