Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Maserati Quattroporte S Q4 2013: čtyřkolka v zimní akci na nových fotkách a videu
17.3.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Maserati nás nechce nechat zapomenout, že jeho nové Quattroporte je k mání také s pohonem všech kol. I proto nám jej předvádí v zimní akci.
Maserati Quattroporte 2013 je novinkou, ale ne zase tak žhavou, jak by mohla naznačovat číslovka v označení jeho modelového roku. Prvního odhalení vozu jsme se dočkali již loni v listopadu a o nějaký měsíc později nás automobilka nechala vychutnat všechny jeho technické detaily týkající se nejen tradiční zadokolky, ale i novinky s pohonem všech kol, který si stejně jako u Alfy Romeo říká Q4.
Sluší se připomenout, že vůz s označením S Q4 je možné pořídit pouze se skromnějším motorem 3,8 V6 biturbo, který na kola obou náprav posílá skrze automat ZF až 410 koní výkonu. Systém nemá daleko k pohonu jiných zadokolek s přidaným předním pohonem, a tak na přední kola může zamířit nejvýše 50 % dostupného výkonu. Autu to pomáhá ve zrychlení na stovku, které potrvá jen 4,9 sekundy, v případě maximální rychlosti (284 km/h) mu to poněkud škodí. Kombinovaná spotřeba paliva dle tabulek činí 10,6 l/100 km, u velkého sedanu s pohotovostní hmotností 1 930 kg a tímto výkonem je ale velmi pravděpodobné, že za takovou cifru budete jezdit leda o Vánocích, když si to budete hodně přát.
Tohle ale už víme, co dnes můžeme dodat? Jednak je to po předchozím videu se zadokolkou snímek věnovaný právě čtyřkolkce v prostředí, která by jí měla sedět nejvíce, tedy v horách, konkrétně v okolí francouzského Mont Blancu. A pokud byste patřili mezi ty, kteří nenávidí flashová videa, nebo se z jakéhokoli jiného důvodu nechtěli dívat na obrázky pohyblivé, přidáváme i sedmnáct nových oficiálních fotek věnovaných znovu čistě modelu S Q4. Takže s chutí do hor...
Tip: Projděte si také náš stručný průřez historií pěti generací Maserati Quattroporte.
Posuďte sami, jak moc vám jde dohromady italský styl a francouzská zima...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 8 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 2 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 4 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 5 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 7 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva