Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Maserati Levante předčasně odhaleno, zatím ve zmenšeném měřítku
31.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Výrobce modýlků chtěl deklarovat své vysoké pracovní nasazení. Přitom pozapomněl na odložený skelet karoserie italského SUV.
Vůbec první SUV automobilky s trojzubcem ve znaku bude jednou z velkých premiér lednového autosalonu v Detroitu. Jeho podoba se přitom v posledních měsících začala rýsovat za pomoci patentových snímků, které nám karoserii odhalily ze všech stran. Až takové překvapení nám ovšem Maserati nepřipravilo, jeho novinka totiž vypadá prakticky stejně jako mnohá další SUV stejného ražení. Chybí sice jakási těžkopádnost, i přesto ovšem Levante až tak z davu nevybočuje.
Nové fotky ovšem naznačují, že ony patentové snímky poněkud „klamaly tělem“. Patrná na nich totiž byla lehce zavalitá záď, právě v této oblasti ovšem Levante dostane výrazně zkosenou střechu a vcelku úzkou vrchní část kabiny, jíž budou lemovat klenuté blatníky. Pravda, hovoříme zde sice o zmenšeném modelu, nicméně ten dozajista bude reflektovat realitu. Zvláště když pod jeho výrobou má být podepsán oficiální dodavatel Maserati.
Název firmy se nám bohužel vypátrat nepodařilo, přeci jen Italové v minulosti oslovili více firem od AutoArt přes Minichamps až po Burago. Zda ale výrobce zmenšeného Levante je mezi nimi, to není jisté. Na daných snímcích vidíme pouze asijské zaměstnance, kteří chtěli na sociálních sítích deklarovat své vysoké pracovní nasazení. Přitom ovšem zapomněli právě na skelet karoserie Maserati Levante.
O tom, že jde skutečně o italské SUV, svědčí tři ventilační otvory v předních blatnících. Ty přitom budou v reálu napomáhat dýchání šestiválcových a osmiválcových motorů, které by měly nabídnout maximálně 580 koní. Výkon přitom ve všech případech bude přenášet automatická převodovka, která se standardně spřáhne s pohonem všech kol. Více se dozvíme nejpozději v onom Detroitu.


Italské SUV rozhodně nebude tak zavalité v zadní části, jak naznačovaly patentové snímky
Zdroj: Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včeraPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- Portimão-Test, 2. den: 10:00
- Opět trumf pro Marca Marqueze včera 20:58
- Pole Position pro Gonzaleze, 6. Salač včera 20:43
- Opět PP pro Bertelleho včera 20:23
- PP pro #93 MM včera 20:04
Nejčtenější články
Lamborghini vyzvalo na souboj BMW M s označením CS. Zdánlivě nerovné klání skončilo ostudou slavné značky
13.2.2025Technik detailně ukázal, jak funguje přes 100 let starý převratný vynález, který pohřbil elektromobily. Nerozchodily to dodnes
13.2.2025Nenápadná 350koňová německá rodinná střela je k mání v krásném stavu, lidé ani netuší, jak moc je dnes levná
13.2.2025Slavný moderátor už vyzkoušel faceliftovanou Teslu Model Y. Změn je mnohem víc, než se dosud mohlo zdát
13.2.2025V Nizozemsku už zjistili, že kruhové objezdy mohou víc škodit než pomáhat, nahrazují je zpátky klasickými křižovatkami
13.2.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva