Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Maserati Levante předčasně odhaleno, zatím ve zmenšeném měřítku
31.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Výrobce modýlků chtěl deklarovat své vysoké pracovní nasazení. Přitom pozapomněl na odložený skelet karoserie italského SUV.
Vůbec první SUV automobilky s trojzubcem ve znaku bude jednou z velkých premiér lednového autosalonu v Detroitu. Jeho podoba se přitom v posledních měsících začala rýsovat za pomoci patentových snímků, které nám karoserii odhalily ze všech stran. Až takové překvapení nám ovšem Maserati nepřipravilo, jeho novinka totiž vypadá prakticky stejně jako mnohá další SUV stejného ražení. Chybí sice jakási těžkopádnost, i přesto ovšem Levante až tak z davu nevybočuje.
Nové fotky ovšem naznačují, že ony patentové snímky poněkud „klamaly tělem“. Patrná na nich totiž byla lehce zavalitá záď, právě v této oblasti ovšem Levante dostane výrazně zkosenou střechu a vcelku úzkou vrchní část kabiny, jíž budou lemovat klenuté blatníky. Pravda, hovoříme zde sice o zmenšeném modelu, nicméně ten dozajista bude reflektovat realitu. Zvláště když pod jeho výrobou má být podepsán oficiální dodavatel Maserati.
Název firmy se nám bohužel vypátrat nepodařilo, přeci jen Italové v minulosti oslovili více firem od AutoArt přes Minichamps až po Burago. Zda ale výrobce zmenšeného Levante je mezi nimi, to není jisté. Na daných snímcích vidíme pouze asijské zaměstnance, kteří chtěli na sociálních sítích deklarovat své vysoké pracovní nasazení. Přitom ovšem zapomněli právě na skelet karoserie Maserati Levante.
O tom, že jde skutečně o italské SUV, svědčí tři ventilační otvory v předních blatnících. Ty přitom budou v reálu napomáhat dýchání šestiválcových a osmiválcových motorů, které by měly nabídnout maximálně 580 koní. Výkon přitom ve všech případech bude přenášet automatická převodovka, která se standardně spřáhne s pohonem všech kol. Více se dozvíme nejpozději v onom Detroitu.


Italské SUV rozhodně nebude tak zavalité v zadní části, jak naznačovaly patentové snímky
Zdroj: Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 30 minutamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 2 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 3 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 5 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB