Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Marchionne otočil, šéfovi koncernu VW už zase nastavuje vlídnou tvář
23.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italský milovník svetrů již zjevně není uražen prvotní Müllerovou arogancí. Teď říká, že si šéfa koncernu VW při první příležitosti sám najde.
Minulý týden jsme psali o tom, že se šéf koncernu FCA urazil poté, co jeho protějšek z koncernu VW poněkud arogantně zareagoval na Marchionneho snahy o sblížení. Sergio Marchionne to udělal přesto, Matthias Müller v mezičase poněkud změnil rétoriku a novinářům sdělil, že s italským kolegou je nakonec připraven prodiskutovat výhody a nevýhody sloučení obou koncernů, akorát tak nechce činit přes média.
Marchionne doslova řekl: „Pokud chce přijít, ví, kde bydlím. Já ho nahánět nebudu a není ani mým cílem, abych ho naháněl. Pokud jsou ale mé myšlenky o fúzi a náskoku, který je třeba vybudovat, správné, jsme pro něj přirozenou volbou. Já Matthiasovi volat nebudu, nemám na tom nejmenší zájem.“ To vypadalo jako konec celé etudy, u šéfa FCA ale člověk nikdy neví, na čem vlastně je. A platí to i tentokrát.
Uběhl jediný týden a Marchionne mluví zase trochu jinak. Rozhodl se srazit něco ze své hrdosti a nyní připouští, že to přece jen bude on, kdo podnikne aktivní kroky, aby ke schůzce došlo. „Všichni jsme napnuti. Na globální úrovni je nás čtyři nebo pět výrobců, a pokud něco je třeba učinit, pak to učiněno musí být. Neviděl jsem Müllera šest nebo sedm měsíců, ale při první příležitosti jej vyhledám,“ řekl k věci nejnověji Marchoinne.
Zdá se tedy, že ke schůzce obou bossů nakonec skutečně dojde. Jaký však bude její výsledek, to lze nyní jen těžko předjímat. Každopádně bude potřeba, aby Marchionne přistupoval k celé záležitosti s pokorou. Je to totiž právě FCA, které potřebuje silného partnera, nikoliv Volkswagen. Ten dokáže i v největší krizi ve své historii vydělávat miliardy...



Sergio Marchionne zjevně touží po schůzce se šéfem VW Group natolik, že skousl i vlastní hrdost...
...Matthiase Müllera tedy nakonec prý skutečně vyhledá
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin propuštěn z nemocnice včera 15:56
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou 20.4.2025
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone 20.4.2025
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
Nejnovější články
Porsche Taycan dál ruinuje všechny majitele bez rozdílu. I ojetiny ztrácí na ceně absolutně nejvíc ze všech aut
před hodinouNový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
včeraŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
včeraPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
včeraLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva