Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Marchionne otočil, šéfovi koncernu VW už zase nastavuje vlídnou tvář
23.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italský milovník svetrů již zjevně není uražen prvotní Müllerovou arogancí. Teď říká, že si šéfa koncernu VW při první příležitosti sám najde.
Minulý týden jsme psali o tom, že se šéf koncernu FCA urazil poté, co jeho protějšek z koncernu VW poněkud arogantně zareagoval na Marchionneho snahy o sblížení. Sergio Marchionne to udělal přesto, Matthias Müller v mezičase poněkud změnil rétoriku a novinářům sdělil, že s italským kolegou je nakonec připraven prodiskutovat výhody a nevýhody sloučení obou koncernů, akorát tak nechce činit přes média.
Marchionne doslova řekl: „Pokud chce přijít, ví, kde bydlím. Já ho nahánět nebudu a není ani mým cílem, abych ho naháněl. Pokud jsou ale mé myšlenky o fúzi a náskoku, který je třeba vybudovat, správné, jsme pro něj přirozenou volbou. Já Matthiasovi volat nebudu, nemám na tom nejmenší zájem.“ To vypadalo jako konec celé etudy, u šéfa FCA ale člověk nikdy neví, na čem vlastně je. A platí to i tentokrát.
Uběhl jediný týden a Marchionne mluví zase trochu jinak. Rozhodl se srazit něco ze své hrdosti a nyní připouští, že to přece jen bude on, kdo podnikne aktivní kroky, aby ke schůzce došlo. „Všichni jsme napnuti. Na globální úrovni je nás čtyři nebo pět výrobců, a pokud něco je třeba učinit, pak to učiněno musí být. Neviděl jsem Müllera šest nebo sedm měsíců, ale při první příležitosti jej vyhledám,“ řekl k věci nejnověji Marchoinne.
Zdá se tedy, že ke schůzce obou bossů nakonec skutečně dojde. Jaký však bude její výsledek, to lze nyní jen těžko předjímat. Každopádně bude potřeba, aby Marchionne přistupoval k celé záležitosti s pokorou. Je to totiž právě FCA, které potřebuje silného partnera, nikoliv Volkswagen. Ten dokáže i v největší krizi ve své historii vydělávat miliardy...
Sergio Marchionne zjevně touží po schůzce se šéfem VW Group natolik, že skousl i vlastní hrdost...
...Matthiase Müllera tedy nakonec prý skutečně vyhledá
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
před 3 hodinami - Český designér vrátil život legendární Škodě 110 R, v moderním provedení vypadá stejně úchvatně jako originál
před 8 hodinami - Franco Colapinto, nové „zázračné dítě” Formule 1, si utahuje z ekologických aktivistů, něco takového se dnes neodpouští
včera
Nejnovější články
- Za cenu tuctové Octavie TDI můžete mít výjimečný sporťák s obřím motorem V6, 400 koňmi a manuálem. Ani pořádně nejel
před hodinou - Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
před 3 hodinami - Studie podporující elektromobily se obrátila pro jejím autorům. Většina lidí už není ani ochotna si takové auto někdy koupit
před 4 hodinami - Kia brání bizarní vzhled své poslední novinky. „Tasmánský čert” prý jako náklaďáky z SSSR vypadá schválně
před 5 hodinami - Nadšenec si levně koupil historicky největší propadák Mercedesu-AMG. Za 5 let skromného ježdění dal za servis 988 tisíc
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva