Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lexus RC F se ukázal na novém videu z Goodwoodu, detaily techniky však neodhalil
15.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonská novinka oplývá nejen kurážným zvukovým doprovodem, ale také jistou obezitou. Tu odhaluje vizuální srovnání s Lexusem LFA.
Ač se to možná nezdá, vrcholné japonské kupé bylo odhaleno již před šesti měsíci na autosalonu v Detroitu. Bohužel, ani po takové době si jej stále nemůžete objednat. Ba co více, automobilka dosud neodhalila ani finální technické parametry. Prozatím tedy víme pouze tolik, že o pohon se bude starat pětilitrový osmiválec naladěný na více než 450 koní, kterému bude asistovat sportovní šestistupňový automat.
Tím ale známá fakta víceméně končí, zbytek je již zahalen oparem tajemna. Podle spekulací by ovšem vůz měl zvládnout sprint z klidu na stovku pod 4,6 sekundy a nejvyšší rychlost 270 km/h. Jen v přímce ovšem rychlý být nemá, automobilka poháněnou zadní nápravu doplnila elektronickým samosvorným diferenciálem. Ten je spojen s trakční kontrolou, přičemž řidiči nabízí tři jízdní režimy (Standard, Slalom a Track).
Mimo to můžete počítat s bodykitem, který bude redukovat vztlak a zároveň navyšovat přítlak. Veškeré zkušenosti přitom automobilka nabrala při vývoji a výrobě supersportu LFA. S ním je ostatně nové kupé v závěru videa srovnáváno, to však podle nás nebyl zrovna šťastný nápad. Jak vám totiž dokáže níže přiložený snímek, RC F oproti desetiválcovému modelu působí neskutečně obézně.
Zajímavější jsou ovšem jízdní záběry, ze kterých je kromě nemalé rychlosti jasně patrný také kurážný tón motoru a výfuku. V reálu bychom přitom tento soundtrack mohli poslouchat někdy na přelomu letošního a příštího roku, kdy by se Lexus RC F měl objevit v showroomech.
Lexus RC F v Goodwoodu dokázal, že pomalý není. Při srovnání s LFA však působí obézně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch