Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lexus GS 250: základním benzinem je motor 2,5 V6 s výkonem 209 koní
22.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
V Lexusu mají za ušima. Aby udrželi permanentní pozornost veřejnosti, nový GS představují po autosalonech postupně v různých verzích. Aktuálně vyrukovali se základním typem GS 250.
Nejdříve to byl koncept LF-Gh, pak se ve světové premiéře ukázal typ GS 350, posléze dorazil hybrid 450h a jako poslední byl až dosud veden paket F Sport s jinak nastaveným podvozkem a bodykitem. Teď jeho místo obsazuje další novinka v portfoliu, která se pravděpodobně stane nejslabší benzínovou verzí v nabídce - GS 250, odhalený na mezinárodním autosalonu v čínském Guangzhou.
Vůz dostal vidlicový šestiválec 2,5 litru s přímým vstřikováním D-4S a proměnné časování nasávacích i výfukových ventilů Dual VVT-i. Nejvyšší výkon 209 koní produkuje při 6 400 ot./min. a 253 newtonmetrů při 4 800 ot./min., což stačí na 8,6 sekundy při akceleraci na stovku a maximální rychlost 230 km/h. Motor je standardně spárován se šestistupňovou automatickou převodovkou ECT-i s manuálním sekvenčním režimem. Lexus uvádí průměrnou spotřebu 8,9 l/100 km.
V závislosti od provedení bude i momentálně nejslabší Lexus GS vybavený 12,3“ dotykovým displejem, audio-systémem Mark Levinson se sedmnácti reproduktory a samozřejmě je tu též možnost objednat si paket F Sport s jinými nárazníky, 19“ koly, tvrdším podvozkem a přímějším převodem řízení. Automobilka uvádí, že vůz bude v první vlně k mání na trzích v Číně, Japonsku a Evropě.
S čím Lexus vyrukuje příště? Očekávány jsou výkonové protipóly: dieselový čtyřválec a GS F, možná s přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem.
Se slabším zážehovým motorem se už asi nepočítá, čtyřválec nicméně bude - přeplňovaný diesel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024 - Bugatti Veyron při pokusu předvést se na německé dálnici ukázalo hlavně to, co je „nesnesitelná křehkost bytí”
28.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia včera 17:00
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
- Andrea Iannone místo Fabia Di Giannantonia v Sepangu 28.10.2024
- Vítězem Bagnaia před Martinem a Acostou 27.10.2024
Nejčtenější články
- Škoda pod tlakem odpískala své absurdní plány. Elektrická Octavia se odkládá, smrt spalovacích modelů též, šéfové přiznali barvu
3.10.2024 - Šéf sportovní divize Mercedesu je totálně mimo. I po fiasku hybridního C63 věří, že si lidé místo pro V8 přijdou pro elektromotor
3.10.2024 - VW Golf během tří generací zdražil téměř na dvojnásobek. Němci vyjmenovali důvody, které k tomu vedly
3.10.2024 - Nový rekord silniční F1 Mercedesu z Nordschleife ukazuje hlavně slabiny pohonu, na záznam z jízdy se chvílemi nedá dívat
3.10.2024 - Do Evropy míří čínská značka, která levným soupeřem Octavie válcuje Škodu, sem ale táhne s jiným zbožím
3.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva