Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lexus GS 250: základním benzinem je motor 2,5 V6 s výkonem 209 koní
22.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
V Lexusu mají za ušima. Aby udrželi permanentní pozornost veřejnosti, nový GS představují po autosalonech postupně v různých verzích. Aktuálně vyrukovali se základním typem GS 250.
Nejdříve to byl koncept LF-Gh, pak se ve světové premiéře ukázal typ GS 350, posléze dorazil hybrid 450h a jako poslední byl až dosud veden paket F Sport s jinak nastaveným podvozkem a bodykitem. Teď jeho místo obsazuje další novinka v portfoliu, která se pravděpodobně stane nejslabší benzínovou verzí v nabídce - GS 250, odhalený na mezinárodním autosalonu v čínském Guangzhou.
Vůz dostal vidlicový šestiválec 2,5 litru s přímým vstřikováním D-4S a proměnné časování nasávacích i výfukových ventilů Dual VVT-i. Nejvyšší výkon 209 koní produkuje při 6 400 ot./min. a 253 newtonmetrů při 4 800 ot./min., což stačí na 8,6 sekundy při akceleraci na stovku a maximální rychlost 230 km/h. Motor je standardně spárován se šestistupňovou automatickou převodovkou ECT-i s manuálním sekvenčním režimem. Lexus uvádí průměrnou spotřebu 8,9 l/100 km.
V závislosti od provedení bude i momentálně nejslabší Lexus GS vybavený 12,3“ dotykovým displejem, audio-systémem Mark Levinson se sedmnácti reproduktory a samozřejmě je tu též možnost objednat si paket F Sport s jinými nárazníky, 19“ koly, tvrdším podvozkem a přímějším převodem řízení. Automobilka uvádí, že vůz bude v první vlně k mání na trzích v Číně, Japonsku a Evropě.
S čím Lexus vyrukuje příště? Očekávány jsou výkonové protipóly: dieselový čtyřválec a GS F, možná s přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem.
Se slabším zážehovým motorem se už asi nepočítá, čtyřválec nicméně bude - přeplňovaný diesel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
dnes - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nejčtenější články
- Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
25.11.2024 - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024 - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024 - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
25.11.2024 - Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
25.11.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch