Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lexus GS 250: základním benzinem je motor 2,5 V6 s výkonem 209 koní
22.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
V Lexusu mají za ušima. Aby udrželi permanentní pozornost veřejnosti, nový GS představují po autosalonech postupně v různých verzích. Aktuálně vyrukovali se základním typem GS 250.
Nejdříve to byl koncept LF-Gh, pak se ve světové premiéře ukázal typ GS 350, posléze dorazil hybrid 450h a jako poslední byl až dosud veden paket F Sport s jinak nastaveným podvozkem a bodykitem. Teď jeho místo obsazuje další novinka v portfoliu, která se pravděpodobně stane nejslabší benzínovou verzí v nabídce - GS 250, odhalený na mezinárodním autosalonu v čínském Guangzhou.
Vůz dostal vidlicový šestiválec 2,5 litru s přímým vstřikováním D-4S a proměnné časování nasávacích i výfukových ventilů Dual VVT-i. Nejvyšší výkon 209 koní produkuje při 6 400 ot./min. a 253 newtonmetrů při 4 800 ot./min., což stačí na 8,6 sekundy při akceleraci na stovku a maximální rychlost 230 km/h. Motor je standardně spárován se šestistupňovou automatickou převodovkou ECT-i s manuálním sekvenčním režimem. Lexus uvádí průměrnou spotřebu 8,9 l/100 km.
V závislosti od provedení bude i momentálně nejslabší Lexus GS vybavený 12,3“ dotykovým displejem, audio-systémem Mark Levinson se sedmnácti reproduktory a samozřejmě je tu též možnost objednat si paket F Sport s jinými nárazníky, 19“ koly, tvrdším podvozkem a přímějším převodem řízení. Automobilka uvádí, že vůz bude v první vlně k mání na trzích v Číně, Japonsku a Evropě.
S čím Lexus vyrukuje příště? Očekávány jsou výkonové protipóly: dieselový čtyřválec a GS F, možná s přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem.



Se slabším zážehovým motorem se už asi nepočítá, čtyřválec nicméně bude - přeplňovaný diesel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 40 minutamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 2 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 3 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 5 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva