Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Veneno Roadster: unikly fotky otevřené verze, nemá žádnou střechu
18.10.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Od skalpování Venena mnoho překvapení čekat nešlo a po vizuální stránce na žádná ani nedošlo. Řešení, nebo spíše neřešení střechy ale překvapivé je.
Už kupé Lamborghini Veneno bylo odhaleno předčasně, a tak se příliš nelze divit tomu, že se totéž stalo i jeho otevřené verzi. Že přijde dříve potvrdila sama automobilka a neoficiální ilustrace nám dávaly celkem slušnou představu o tom, jak výsledek bude vypadat. Dnešní, dřívější než plánovaná premiéra je tak zdánlivě zajímavá stejně jako vyhlášení vítěze Zlatého slavíka kdykoli za života Karla G., ale úplně nezajímavá nakonec také není.
Fotky, které předčasně vytáhli na světlo kolegové z britského Top Gearu, totiž doprovází informace, že vůz nebude mít lautr žádnou střechu. Ani pevný panel, ani kus látky, prostě nic. Prý se tak stane pro „zintenzivnění řidičských zážitků”, máme ale pocit, že to spíše podtrhuje italskou lenost, kterou při konstrukci této specialitky uplatnili. Že s ní mnoho práce mít nebudou, bylo jasné tak jako tak, že ale nakonec zůstane jen u dekapitace, jsme vážně nečekali.
Dále můžeme dodat, že vůz podle očekávání používá stejnou techniku jako Veneno Coupe, tedy motor 6,5 V12 s výkonem až 750 koní, které posílá na všechna kola přes tradiční (tradičně špatný) automat E-Gear. Díky tomu vůz zrychlí na stovku za 2,9 sekundy a dosáhne rychlosti až 354 km/h. Jaké bude okusit tuto rychlost bez špetky střechy budou moci popsat jen tři lidé, kteří za vůz „vysolí” 3,3 milionu liber, tedy bezmála 100 milionů korun. Skoro se divíme, že se tři takoví jedinci najdou...
Více vám řekneme pravděpodobně o víkendu nebo jindy v následujících dnech, kdy by se vůz měl plně odhalit před všemi potenciálními zájemci i obdivovateli.
Skalpované Veneno překvapilo nejvíce tím, že střechu nemá jen někdy, ale nikdy...
Zdroj: Top Gear
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 10 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 4 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 6 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 7 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 9 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch