Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini LP550-2 Spyder: zadokolka Valentino Balboni bude mít následovníka
7.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Než Lamborghini přijde s nástupce modelu Gallardo, ještě jednou využije platformu s extrahovaným pohonem předních kol a postaví na ní otevřený Spyder.
Dokážete ještě registrovat všechny ty edice, speciální série a extra provedení Lamborghini Gallardo? Od roku 2003, kdy byl tento vůz představen, vznikly vozy jako Spyder Performante, Superleggera, Blancpain, Bicolore, Nera, SE nebo naposledy na frankfurtském autosalonu Supertrofeo Stradale. Asi největší pozornost ale vzbudil vůz s názvem LP550-2 Valentino Balboni. Bylo to poprvé a zatím naposled, co Lamborghini u této typové řady opustilo pohon všech kol, aby vytvořilo stroj, který vzdal hold jejich testovacímu pilotovi.
Těžko říct, jaké byly náklady na vývoj, přenastavení elektroniky a úpravy konstrukce tohoto vozu, ale vznikla pouze velmi omezená 250kusové série, a tak můžeme minimálně předpokládat, že to pro Lamborghini nebyl moc velký výdělek. Teď se zadokolka dočká návratu v podobě typu LP550-2 Spyder. Italové to oficiálně nepotvrdili, takže tato informace je bez záruky, ale vícero známých médií se odvolává na své zdroje přímo v Sant'Agatě, které tuto zprávu berou jako hotovou věc.
Pokud se Lamborghini bude držet podobného časového rozestupu jako mezi představením Murciélaga a Aventadoru, na nástupce Gallarda má ještě dva roky. Do té doby ale firma potřebuje udržovat pozornost a jednou z věcí, která by to dokázala, by určitě byla varianta s pohonem zadních kol a proto LP550-2 Spyder s motorem 5,2 V10 o výkonu 550 koní dává smysl.






LP550-2 Spyder by mělo být něco jako LP 570-4 Spyder Performante, jen s výkonem sníženým na 550 koní a hmotnostní kompenzací v podobě pohonu zadních kol
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Lotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 2 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 3 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 5 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 6 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva