Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Huracán LP580-2 Spyder nafoceno bez maskování, zadokolka bez střechy bude
10.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Verze s pohonem zadních kol dostala jiné nárazníky než Spyder s pohonem 4x4. Pod kapotou pak stejně jako kupé LP580-2 počítá s 580 koňmi.
Otevřená verze Lamborghini Huracán byla oficiálně odhalena na sklonku loňského léta. Stejně jako v případě kupé přitom dostala do vínku 5,2litrový atmosférický desetiválec spárovaný se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Od té doby značka ovšem pustila do prodeje i zadokolku s pevnými střešními panely, pročež jsme se začali ptát, kdy dojde k jejich odstranění.
Pokud sázíte na letošní Paříž či ještě časnější Pebble Beach, pak zřejmě míříte na střed terče. Důkazem jsou přiložené snímky Spyderu, na kterých je zadokolka prostá jakéhokoliv maskování. Rozdíl vůči verzi LP610-4 je patrný hlavně v oblasti předního nárazníku, kde jsou odlišně tvarované boční vstupy sání a přeprofilován byl i ten centrální.
Lehkou úpravou prošly rovněž zadní partie, kde je odlišně stylizován jak prostředek nárazníku, tak i ventilační mřížka motorového prostoru. Kromě toho se zdá, že menší jsou také „žábry“ na víku, v tomto ohledu však mohou mít vizuální rozdíly na svědomí fotografie nižší kvality. Tím nám ale veškerý venkovní odklon končí.
Zásadní změnou bude stejně jako u kupé pohonná jednotka, u které dojde k odladění na 580 koní. Bohužel ani v tomto případě nedostane přenos na starosti manuál, přičemž Lamborghini už ani nepočítá, že by s takovou převodovkou ještě někdy přišlo. Ovšem, to platilo za časů Winkelmannova vedení - nyní jej vystřídal Domenicali, ani v jeho případě ale zřejmě nelze obrat očekávat...


Nové Lamborghini Huracán LP580-2 bylo nafoceno bez maskování, vůči čtyřkolce se liší nárazníky a nižším výkonem
Zdroj: AutoEvolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 5 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Druhý nejprodávanější model Mercedesu už má datum na svém parte. Pokud o něj máte zájem, objednávejte rychle
20.3.2025Elektromobily už v Austrálii stojí stejně jako „srovnatelná” spalovací auta, jejich prodeje přesto prudce klesají
21.3.2025Rozlučka Toyoty s její jedinou manuální šestiválcovou mašinou je absurdně drahá, nemravně využívá současného dění
21.3.2025Další kontroverzní kreace Mansory dráždí oči i žaludek, její jméno dává nepokrytě najevo, komu „podkuřuje”
21.3.2025VW možná začíná chápat, po elektrickém kolapsu přesunul pozornost ke svému nejžádanějšímu autu vůbec
21.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva