Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Gallardo Super Trofeo 2013: faceliftované býče odhaleno i v závodním (doplněno)
17.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Poněkud nečekaně a neohlášeně představila italská sportovní značka ze Sant'Agaty závodní verzi nedávno přepracovaného Gallarda.
Doplněno 17.10., 15:50: Lamborghini dnes oficiálně potvrdilo nasazení modernizovaného Gallarda Super Trofeo modelového roku 2013 a zveřejnilo k němu pár dalších obrázků. Živé foto z víkendové akce je patrně v pořádku, dvojice dalších záběrů však vypadá poněkud zvláštně - možná to jen kdosi přehnal s photoshopem, každopádně to vypadá, jako bychom koukali na screenshoty z počítačové hry.
Co se týče konkrétních údajů, nedověděli jsme se téměř nic, co bychom neznali. Lamborghini potvrdilo výkon motoru V10 (má 570 koní), připojilo údaj o hmotnosti (jen 1 300 kg) a doplnilo hodnoty vylepšeného přítlaku spoilerů při různém nastavení - 128 kg v mírnějším režimu a 160 kg v agresivnějších úhlech. Vůz má dále o padesát procent vylepšené chlazení brzdového systému a níže posazené karbon-kevlarové skořepiny.
Odhalení novinky proběhlo na španělském okruhu Navara o posledním víkendu a kromě jiných se jej zúčastnil třeba nejvyšší šéf Lamborghini Stephan Winkelmann nebo ředitel odpovědný za výzkum a vývoj Maurizio Reggiani, který je zároveň hlavou oddělení motorsportu.
Je tomu pouze pár dní, co jsme vám představili modernizované Gallardo Spyder modelového roku 2013 a ani měsíc ještě neuplynul od světové premiéry téhož stroje ve verzi kupé na pařížském autosalonu. Do třetice všeho dobrého tu máme Gallardo Super Trofeo připravené pro příští sezónu továrních závodů Lamborghini.
Na oficiálních stránkách nebo mezi články tiskového servisu italské značky byste zmínky o novém okruhovém Gallardu hledali marně. První fotografie z prezentace vozu se jen jakoby náhodou objevily na facebookové stránce Blancpain Super Trofeo.
Záběry nedoprovází žádné sdělení upřesňující technické parametry nebo termín nasazení nových strojů, nicméně předpokládáme, že stejně jako u faceliftu zde o žádné zásadní změny techniky nešlo. Před zadní nápravou odlehčeného stroje s pohonem všech kol by měl být umístěný na 570 koní vyladěný atmosférický desetiválec.
Designově byla novinka přizpůsobena vzhledu pařížského modelu, takže dostal jiný přední nárazník patřičně prohloubený o lízátko a boční křidélka, kdežto ten zadní prakticky zmizel a místo něj se zde objevil ohromný difuzor, čtyři laufy výfukového systému a postranní aerodynamické kapsy. Na zádi nemůže chybět spoiler velikosti konferenčního stolku a dílo završuje výrazný žlutý lak s italskou trikolórou a černá kola nazutá do pneumatik Pirelli P Zero. Více nám snad Lamborghini prozradí v nejbližších dnech i oficiálními kanály.
Pár nových, oficiálních obrázků působí, jakoby vypadly spíše z počítačové hry než fotoaparátu
Design okruhového vozu byl (podle možností daných dodatečně montovanými spoilery) sjednocen se sériovým provedením
Zdroj: Worldcarfans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024 - Někteří žasnou, že Bugatti dodělalo majitelce do auta držák na nápoje, přitom je to hloupost jako ze Simply Clever Škody
21.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Na dvě části zaměstnanců VW dopadnou úspory obzvlášť tvrdě, platy jim budou klesat rok co rok 6 let, 4 tisíce míst bude zrušeno
před hodinou - Výsledek srovnání ostrých kombíků Audi a BMW na sněhu nutně překvapí, ještě před 5 léty by bylo všechno jinak
včera - Spolu s automobilkami padají ke dnu i jejich dealeři. Nevydělávají téměř nic, zisky jim klesly o 34 procent skoro na nulu
včera (1) - Kdysi populární francouzský luxusní koráb téměř do jednoho zabila rez a nespolehlivost, pár zachovalých kusů dnes koupíte lacino
včera - U soudu se provalilo, že krachující největší evropský výrobce motorek má na skladech 265 tisíc neprodaných strojů, to nemůže přežít
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva