Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Gallardo Super Trofeo 2013: faceliftované býče odhaleno i v závodním (doplněno)
17.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Poněkud nečekaně a neohlášeně představila italská sportovní značka ze Sant'Agaty závodní verzi nedávno přepracovaného Gallarda.
Doplněno 17.10., 15:50: Lamborghini dnes oficiálně potvrdilo nasazení modernizovaného Gallarda Super Trofeo modelového roku 2013 a zveřejnilo k němu pár dalších obrázků. Živé foto z víkendové akce je patrně v pořádku, dvojice dalších záběrů však vypadá poněkud zvláštně - možná to jen kdosi přehnal s photoshopem, každopádně to vypadá, jako bychom koukali na screenshoty z počítačové hry.
Co se týče konkrétních údajů, nedověděli jsme se téměř nic, co bychom neznali. Lamborghini potvrdilo výkon motoru V10 (má 570 koní), připojilo údaj o hmotnosti (jen 1 300 kg) a doplnilo hodnoty vylepšeného přítlaku spoilerů při různém nastavení - 128 kg v mírnějším režimu a 160 kg v agresivnějších úhlech. Vůz má dále o padesát procent vylepšené chlazení brzdového systému a níže posazené karbon-kevlarové skořepiny.
Odhalení novinky proběhlo na španělském okruhu Navara o posledním víkendu a kromě jiných se jej zúčastnil třeba nejvyšší šéf Lamborghini Stephan Winkelmann nebo ředitel odpovědný za výzkum a vývoj Maurizio Reggiani, který je zároveň hlavou oddělení motorsportu.
Je tomu pouze pár dní, co jsme vám představili modernizované Gallardo Spyder modelového roku 2013 a ani měsíc ještě neuplynul od světové premiéry téhož stroje ve verzi kupé na pařížském autosalonu. Do třetice všeho dobrého tu máme Gallardo Super Trofeo připravené pro příští sezónu továrních závodů Lamborghini.
Na oficiálních stránkách nebo mezi články tiskového servisu italské značky byste zmínky o novém okruhovém Gallardu hledali marně. První fotografie z prezentace vozu se jen jakoby náhodou objevily na facebookové stránce Blancpain Super Trofeo.
Záběry nedoprovází žádné sdělení upřesňující technické parametry nebo termín nasazení nových strojů, nicméně předpokládáme, že stejně jako u faceliftu zde o žádné zásadní změny techniky nešlo. Před zadní nápravou odlehčeného stroje s pohonem všech kol by měl být umístěný na 570 koní vyladěný atmosférický desetiválec.
Designově byla novinka přizpůsobena vzhledu pařížského modelu, takže dostal jiný přední nárazník patřičně prohloubený o lízátko a boční křidélka, kdežto ten zadní prakticky zmizel a místo něj se zde objevil ohromný difuzor, čtyři laufy výfukového systému a postranní aerodynamické kapsy. Na zádi nemůže chybět spoiler velikosti konferenčního stolku a dílo završuje výrazný žlutý lak s italskou trikolórou a černá kola nazutá do pneumatik Pirelli P Zero. Více nám snad Lamborghini prozradí v nejbližších dnech i oficiálními kanály.



Pár nových, oficiálních obrázků působí, jakoby vypadly spíše z počítačové hry než fotoaparátu
Design okruhového vozu byl (podle možností daných dodatečně montovanými spoilery) sjednocen se sériovým provedením
Zdroj: Worldcarfans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Lotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před hodinouRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 2 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 4 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 5 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva