Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Gallardo LP 560-4 Bicolore: specialitka z Kataru
27.1.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Většina automobilek si své novinky šetří na ženevský autosalon, automobilky z rodiny Volkswagen ale na nic nečekají. Koncernové Lamborghini se na autoshow v Kataru blýsklo zvláštním provedením Gallarda.
Pokud jste se již včera podivovali tomu, že si Volkswagen nenechal pro Ženevu svůj inovovaný „litrový” koncept XL1 a představil jej na právě probíhajícím autosalonu v Kataru, budete se nyní divit podruhé. Další koncernová značka Lamborghini se totiž tamtéž vytasila s novým provedením svého menšího, nyní vlastně jediného modelu Gallardo.
Nová edice se jmenuje Bicolore a již její název naznačuje, čím bude výjimečná. Karoserie novinky bude vyvedena v doubarevném provedení a ani její interiér nebude zaostávat. Zvenčí je střecha, sloupky, kryt motoru i zadní spojler laděn do černa zatímco zbytek vozu ponese jeden z pěti „barevnějších” odstínů - Giallo Midas, Arancio Borealis, Grigio Telesto, Bianco Monocerus a Blu Caelum. Umíte-li italsky, snadno si s téměř uměleckými názvy laků poradíte, já bych to od konce viděl na modrou, bílou, šedou, oranžovou a žlutou. Na přiložených snímcích pak vůz můžeme vidět v jediném, oranžovo-černém provedení.
Exteriér dvoubarevného Gallarda se dále odlišuje novými koly s patnácti paprsky v titanovém provedení a opět černě zabarvenými přívody vzduchu k motoru, předním spojlerem a zadním difusorem. Interiér pak zkrášluje ladění korespondující s provedením karoserie, akorát v převaze je zde černá a pouze obšití kožených prvků nese kontrastvní odstín.
Technika vozu je prakticky standardní, zajímavé ale je, že pro evropské a asijské trhy bude novinka dodávána v provedení LP 560-4, tedy s motorem V10 o výkonu 560 koní a s pohonem zadních kol, v Americe pak bude k mání výlučně ve verzi LP 550-2, tedy s motorem V10 o 10 koní slabším a s pohonem pouze zadní osy.
Gallardo Bicolore by mělo být k mání co nevidět, jeho ceny budou zveřejněny právě až se začátkem prodejů.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024 - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
25.11.2024 - Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
25.11.2024 - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
25.11.2024 - První elektrický Jaguar je takový průšvih, že jej automobilka po sérii požárů raději vykupuje od lidí zpět
26.11.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch