Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Aventador S se snaží zapůsobit na nových fotkách a videích
24.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Inovovaný dvanáctiválcový supersport nedostal do vínku jen vyšší výkon, ale i přepracovaný podvozek, řízení a efektivnější aerodynamiku.
Krátce před Vánoci jsme si mohli představit nové Lamborghini Aventador S. Tedy ve všech ohledech vylepšenou verzi dvanáctiválcového supersportu ze Sant'Agatz Bolognese. Ten dostal do vínku o čtyřicet koní navrch, celkově jich tedy 6,5litrový atmosférický motor posílá na všechna čtyři kola až 740. Mimo to je možné počítat se 690 Nm točivého momentu či sedmistupňovou automatickou převodovkou.
S tímto hnacím ústrojím kupé zvládá zrychlit z klidu na stovku za 2,9 sekundy, zatímco nejvyšší rychlost činí 350 km/h. Podstatnější změnou ovšem je, že přítlak díky přepracované karoserii narostl o extrémních 130 procent. Mimo to se také o 50 procent zlepšila aerodynamická účinnost, očekávat lze tedy nejen vyšší stabilitu, ale také nižší spotřebu.
Revizí prošlo rovněž řízení, které nyní vyžaduje o 30 procent nižší úhel natočení volantu. To je dáno i příchodem natáčecí zadní nápravy, která dokáže vyklonit kola až v úhlu tří stupňů. Již to samo o sobě by mnohým značkám vystačilo k modernizaci na pár let, u Lamborghini si ovšem ještě pohráli s pohonem všech kol i redistribucí výkonu.
Aventador S dostal rovněž do vínku na zakázku vyvinuté pneumatiky Pirelli P Zero, pochlubit se může i novým řidičským režimem Ego. Jeho přesná charakteristika vysvětlena není, nicméně méně technické video se právě egu věnuje měrou nezměrnou. Nic bližšího již ze záběrů není patrné, dodat tedy jen můžeme zmínku o mezinárodním představení. To proběhlo v minulých dnech na okruhu ve španělské Valencii, jenž byl poněkud zmáčen. Vhod tak přišly veškeré zmiňované modifikace, které mají nový Aventador S stavět vysoko nad dosavadní provedení.














Nové Lamborghini Aventador S má již po mezinárodním představení na okruhu ve Valencii. Kromě toho značka pustila do světa dvě videa, z nichž působivé je zejména to technické
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Rozlučka Toyoty s její jedinou manuální šestiválcovou mašinou je absurdně drahá, nemravně využívá současného dění
21.3.2025Další kontroverzní kreace Mansory dráždí oči i žaludek, její jméno dává nepokrytě najevo, komu „podkuřuje”
21.3.2025VW možná začíná chápat, po elektrickém kolapsu přesunul pozornost ke svému nejžádanějšímu autu vůbec
21.3.2025Bývalý technik NASA rozjel Autopilot Tesly a další systém proti zdi pomalované obrazem okolí, podívejte se na výsledek
21.3.2025Max Verstappen prodává svůj soukromý tryskáč, i interiér si nechal kompletně předělat do „svých” barev
21.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva