Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Aventador LP700-4 opět poodhaleno, prohlédněte si šasí na kolech
22.2.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Už už se zdálo, že nám „Lambo” brzy představí svůj nový supersport v celé jeho kráse, ale nakonec se tak nestalo. Prohlédnout si zatím můžeme jen další jeho části.
Když jsme vám před čtrnácti dny ukazovali první oficiální fotografii celého Lamborghini Aventador, třebaže maskovaného, mysleli jsme si, že s postupným odhalováním vozu je konec. A ještě více nás v tom utvrdily události minulého týdne, kdy jsme mohli shlédnout i první, zjevně oficiální video s Aventadorem oděným do stejného maskování jako na předchozí fotografii.
Jenže byl to omyl, automobilka v mezičase vypustila do světa první obrázky karbonového monokoku a dnes nám ukázala ještě více - celou šasí vozu na všech čtyřech kolech. K tomu jsme dostali i řadu snímků zachycujících výrobní proces.
Pro pořádek se vráťme i k monokoku vozu, který jsme vynechali. Jde o dílko pozoruhodné už proto, že je celé stvořeno z CFRP, tedy plastu vyztuženého karbonovými vlákny. Díky tomu je monkok nejen extrémně pevný, ale také mimořádně lehký - váží jen 147,5 kilogramu.
Dnes na představení této části navázala automobilka odhalením celé pojízdné šasí, která sestává z dílu představeného v předchozím odstavci, na nějž navazují zbylé partie přídě i zádě i s nápravami, motorem, převodovkou a dokonce i koly. A aby toho nebylo málo, uvnitř vozu můžeme vidět řidičovo skořepinové sedadlo.
Žádné další detaily tentokrát Lamborghini ven nepustilo, o dalších zmíněných častech si můžete v krátkosti přečíst v již odkazovaném prvním článku na téma Aventador. Těšíme se, až vám budeme moci Aventador představit zcela, tuto šanci nám ale Lamborghini dá zřejmě až v Ženevě.
Lamborghini Aventador LP700-4 a jeho pojízdná šasí
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva