Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Koenigsegg Regera se poprvé ukázal v akci, dokonce po boku One:1 (videa)
28.6.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Koenigsegg ukazuje světu, že triu hybridních hypersportů si umí přijít na kobylku i bez hybridního pohonu. A teď mu chce ukázat, že to umí také s ním.
Spatřit Koenigsegg One:1 na vlastní oči se vzhledem k pravděpodobně jen jednotkám vyrobených kusů může rovnat zázraku, na videu jsme jej ale v poslední době mohli spatřit mnohokrát, a to i v ostré akci. Vzpomeňme třeba jen jeho vystoupení ve Spa s Adrianem Sutilem za volantem, v Suzuce s továrním testerem u kormidla nebo při akceleraci z 0 na 362 km/h na obyčejný benzin - s ethanolem v nádrži by měl předvést ještě citelně více.
Tento vůz je skutečně mimořádně rychlý, dost možná vůbec nejrychlejší na světě. Jestli vypálí rybník LaFerrari, P1 a 918 snad jednou zjistíme, pro případ, že by na ně nestačil má ale Koenigsegg v záloze ještě jednu střelu na čtyřech kolech - zatím jen představený a částečně technicky popsaný model Regera. Že nešlo jen o koncept a vůz brzy skutečně vstoupí do prodeje, už víme dobře, v akci jsme jej zatím ale spatřit nemohli.
Protože je ale účasten letošního Festivalu rychlosti v Goodwoodu, můžeme nyní napravit i to. Na samotném FoS zřejmě vystavuje svou kůži více či méně staticky, ještě před samotnou show se ale ukázal na trati tamního závodu do vrchu jeho pořadatelům. Video, které uvidíte, není zrovna výstavním kusem akční televizní podívané a nakonec ani Regera na něm příliš akčně nejede - podle člověka z automobilky sice jezdí, ale zatím není připravena jezdit rychle. I tak pohled na tohoto exota v pohybu stojí za chvíli vašeho času a to, co vám neukáže sám, vám vynahradí jeho přítomnost ve stejných záběrech s modelem One:1. Vidět tahle dvě auta pospolu bude zázrak i na videu. Více následuje...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Technik Jaguaru po smrtelné nehodě vynesl na světlo, jaké šmejdy jsou auta vietnamského nudlového miliardáře, dostal padáka
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch