Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Kia Picanto 3D: ztráty na dveřích i na ceně
15.8.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Kia odhalila třídveřové provedení modelu Picanto. A protože známe ceny na českém trhu i technické detaily, můžeme si vše o Picantu pěkně zkompletovat.
Korejská značka by ráda slyšela, že druhá karosářská verze Picanta osloví především mladší klientelu, protože podle ní jde o „sportovněji orientovaný model“. No, pokud za sportovní považujete o něco větší masku chladiče, výraznější přední nárazník, delší dveře a možnost zacvičit si při nastupování na zadní sedačky, pak má Kia pravdu.
Jinak tu ale máme naprosto konvenčně řešený malý hatchback s neobyčejným designem, který by se mohl líbit. Nabídka motorů nijak nevybočuje z portfolia agregátů pětidveřového typu. V základu je tady řadový tříválec o objemu 1,0 l a výkonu 69 koní, který v nejslabší výbavě Active stojí v akci naprosto stejně jako nejlevnější pětidveřové provedení - 184 900 Kč. Jinak je ale Picanto 3D ve všech zbylých případech (výbavy Comfort, Edition 1, Exclusive, Sport) o deset tisíc levnější.
Pak můžete mít stejnou pohonnou jednotku, ale primárně určenou pro spalování propan-butanu a s výkonem zvýšeným na 81 koní. Nádrž na LPG má přitom 35 litrů, menší na benzín pouze deset. Na vrcholu stojí malý zážehový čtyřválec o objemu 1,25 l a výkonu 86 koní. Ten lze momentálně objednat ve zvýhodněné výbavě Edition 1 za nejméně 210 tisíc. Pokud vás zajímají detailnější specifikace, vše důležité najdete v našem předchozím představení. Dynamické parametry by měly zůstat pro obě karosářské verze stejné, respektive Kia neuvádí žádná odlišná data.
Korejci předpokládají, že na některých trzích by měl mít třídveřový model téměř poloviční podíl v rámci modelové řady Picanto, i když můžeme předpokládat, že to neplatí pro Českou republiku. Z dostupných údajů je zřejmé, že bez ohledu na velikost a segment nejsou u nás třídveřové vozy tak populární jako pětidveřové, pokud jsou souběžně v nabídce.
Kia Picanto v třídvéřovém provedení v celé své kráse
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 3 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 5 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 6 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 8 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch