Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Kia K9: konečně sada pořádných fotek korejské limuzíny
27.3.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Nová Kia K9 byla oficiálně odhalena již před pár týdny, ale jen skrze pár snímků. I proto je stále cenný každý „štěk” s ní spojený, dnes pro vás navíc máme více než to.
Brzy uběhne už vlastně skoro celý měsíc od chvíle, kdy se K9 po pár únicích a špionážích (co by to jinak bylo za odhalení...) ukázala světu na prvních oficiálních fotkách. Mohlo by se zdát, že tím by hon za dalšími informacemi a fotografiemi měl utichnout, ale to by nám toho Kia musela říci více, o hodně více. Takto jsme dostali do rukou pouhé tři fotografie zevnějšku a jen velmi malé penzum informací - specifikace jsme si v podstatě domýšleli podle těch náležících sesterskému Hyundai Genesis.
Není tedy divu, že se později staly cenným úlovkem i další fotky K9 pořízené na ulici, které navíc zachycovaly i interiér. Ale na opravdu pořádnou sadu snímků jsme si museli počkat ještě další týden, tedy do dnešního dne, kdy se na korejském webu MegaAuto.com objevila sada desítek statických i jízdních fotek této novinky.
Je to tedy „doodhalení” poněkud svérázné - Kia stále trvá na svých třech oficiálních fotkách, hotový vůz ale dává k dispozici korejským médiím, která zveřejňují lepší snímky, než automobilka sama. Ale považujme to jen za technický detail - důležité je, ze právě tyto fotografie vám nyní můžeme ukázat i u nás.
Níže tak najdete sadu celkem 62 fotek, které o K9 říkají snad už úplně všechno. Kdyby vás stihl menší (a nebo větší) pocit déja-vu, pak musíme zopakovat, že některé části K9 až nápadně připomínají hned několik jiných aut, zejména pak BMW řady 7. Ale což, auto designu tohoto vozu je Němec a třeba si pod korejskou značkou chtěl stvořit tak trochu vlastní sedmičku...
Jak moc se mu to „podařilo”, to už posuďte sami. My jen dodáme, že ačkoli korejské webové stránky Kie zatím o K9 mnoho neříkají, víme už jistě, že vůz zatím dostane pouze šestiválcové motory 3,3 a 3,8 GDi s výkony 300 resp. 350 koní spojené s pohonem zadních kol přes automatickou převodovku. Mocně spekulované nasazení motoru V8 používaného právě ve zmíněném sedanu Genesis, je tedy zatím menší korejské značce koncernu Hyundai zapovězeno.
Nová Kia K9 konečně do detailu zvenčí...
Foto: MegaAuto.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva