Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Kia K7/Cadenza 2013: první pohled do interiéru odhalil modernu i analogové hodiny
13.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové fotky ukazují ionizér klimatizace či vyhřívání volantu, na otázky ohledně osmistupňového automatu a motoru s výkonem 395 koní však opět neodpovídají.
Před třemi týdny jsme vás poprvé informovali o faceliftu, kterému se podrobila Kia K7 (známá mimo Koreu jako Cadenza). Vycházet jsme tehdy mohli pouze z několika neoficiálních fotografií, jež odhalily odlišné nárazníky nebo čelní masku. A ani pozdější oficiální odhalení situaci příliš nevylepšilo - přinejmenším interiér si korejská automobilka žárlivě střežila pro sebe. Po slavnostním představení, které doprovázelo uvedení do prodeje, ale můžeme konečně do kabiny nahlédnout.
Kromě moderních prvků typu startovacího tlačítka, vyhřívaného volantu, chlazených sedadel či dokonce ionizéru zabudovaného v klimatizaci budí pozornost hlavně analogové hodiny zasazené do středové konzole. Jejich design, včetně řetězu ovládacích prvků, totiž nápadně připomíná interiér mnohem dražšího Infiniti.
Ani jedna z nových fotografií však nedokáže odpovědět na otázky, které kolem faceliftu vyvstaly. Tedy zda již vůz používá osmistupňový automat, či zda modelu K7 nadále stačí šest rychlostí. Jisté také není, zda se pod kapotou objeví pohonná jednotka o výkonu až 395 koní.
V rámci standardních motorizací je ale jasno. V Koreji (a od příštího roku také v USA) je možné vybírat z 2,4litrového čtyřválce (201 koní), třílitrového šestiválce (270 koní) nebo aktuálně nejvýkonnějšího motoru V6 3,3 l. Ten je naladěn na 294 koní.
Stále nulové zmínky o možnostech výletu Kie K7/Cadenza do Evropy pak naznačují, že alespoň po následující měsíce bude v České republice největším sedanem korejské automobilky model Optima. Jestli se na tom něco změní během příštího roku, to se teprve uvidí.



























Faceliftovaná Kia K7/Cadenza se pyšní obdobnou středovou konzolí, jakou užívá Infiniti
Zdroj: Carscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 2 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 4 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 5 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 7 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 15:51 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB