Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Kia K7/Cadenza 2013: první pohled do interiéru odhalil modernu i analogové hodiny
13.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové fotky ukazují ionizér klimatizace či vyhřívání volantu, na otázky ohledně osmistupňového automatu a motoru s výkonem 395 koní však opět neodpovídají.
Před třemi týdny jsme vás poprvé informovali o faceliftu, kterému se podrobila Kia K7 (známá mimo Koreu jako Cadenza). Vycházet jsme tehdy mohli pouze z několika neoficiálních fotografií, jež odhalily odlišné nárazníky nebo čelní masku. A ani pozdější oficiální odhalení situaci příliš nevylepšilo - přinejmenším interiér si korejská automobilka žárlivě střežila pro sebe. Po slavnostním představení, které doprovázelo uvedení do prodeje, ale můžeme konečně do kabiny nahlédnout.
Kromě moderních prvků typu startovacího tlačítka, vyhřívaného volantu, chlazených sedadel či dokonce ionizéru zabudovaného v klimatizaci budí pozornost hlavně analogové hodiny zasazené do středové konzole. Jejich design, včetně řetězu ovládacích prvků, totiž nápadně připomíná interiér mnohem dražšího Infiniti.
Ani jedna z nových fotografií však nedokáže odpovědět na otázky, které kolem faceliftu vyvstaly. Tedy zda již vůz používá osmistupňový automat, či zda modelu K7 nadále stačí šest rychlostí. Jisté také není, zda se pod kapotou objeví pohonná jednotka o výkonu až 395 koní.
V rámci standardních motorizací je ale jasno. V Koreji (a od příštího roku také v USA) je možné vybírat z 2,4litrového čtyřválce (201 koní), třílitrového šestiválce (270 koní) nebo aktuálně nejvýkonnějšího motoru V6 3,3 l. Ten je naladěn na 294 koní.
Stále nulové zmínky o možnostech výletu Kie K7/Cadenza do Evropy pak naznačují, že alespoň po následující měsíce bude v České republice největším sedanem korejské automobilky model Optima. Jestli se na tom něco změní během příštího roku, to se teprve uvidí.
Faceliftovaná Kia K7/Cadenza se pyšní obdobnou středovou konzolí, jakou užívá Infiniti
Zdroj: Carscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později včera 14:44
- Pátek v Sepangu včera 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia 31.10.2024
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejnovější články
- Základní Škoda Elroq je auto dokonale ušité podle emisních mechanismů EU. Nemá ani „slavný” deštník, téměř za nic si nejde připlatit
před 4 hodinami - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
před 11 hodinami - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
včera - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
včera - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera
Živá témata na fóru
- Suzuki obecně 11.01. 22:50 - jarka
- vyber motorky 11.01. 22:17 - Brus
- Jaguar a dalsi britske zverstvo 11.01. 21:22 - Lachende Bestien
- Rychlodotazy 11.01. 18:05 - delphin
- Elektromobily a vse kolem nich 11.01. 15:52 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.01. 14:04 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 11.01. 09:42 - M.Z.
- S větrem ve vlasech.... 10.31. 19:38 - M.Z.