Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér nového Mercedesu E 2016 nafocen v základní výbavě, už tolik neláká
16.12.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bez dvojice 12,3palcových digitálních displejů vypadá vnitřek chystaného Éčka obyčejně. Chybějící pixely tady nahradil laciný černě lakovaný plast.
Nová třída E je jednou z nejočekávanějších novinek detroitského autosalonu, přičemž její plné virtuální odhalení čekáme v řádu dnů. Němci se ovšem stihli pochlubit interiérem, který jsme již zvládli porovnat s kabinou Volva S90 a Jaguaru XF. Jak se přitom dalo očekávat, britský vůz od vás mnoho bodů nedostal. Ten švédský by pak v pomyslném žebříčku nejspíše skončil na druhé příčce, zatímco první by opanoval Mercedes. Je ovšem třeba dodat, že virtuální titul patří pouze plně vybaveným verzím osazeným mj. +dvěma 12,3palcovými displeji.
Dnes si pro změnu můžeme prohlédnout kabinu základních variant, která již tak lákavě nepůsobí. Namísto výše zmiňované dvojice TFT obrazovek tu totiž máme „pouze“ částečně analogový přístrojový štít, kde rychloměr a otáčkoměr lemují sedmipalcový centrální displej. Na středovou konzoli se pro změnu nastěhovala obrazovka 8,4palcová, veškerou nepotřebnou plochu pak Němci vyplnili černým plastem. A výsledek hraje v jejich prospěch - pohled na výsledek zájemce o základní model rychle posune k seznamu příplatkové výbavy.
Pokud ovšem ponecháme veškeré žerty stranou, pak nad tímto řešením rozhodně nejásáme. Je sice jasné, že ani třícípá hvězda nemá nafukovací rozpočet a nemůže si tudíž dovolit dvě varianty palubních desek, z nichž jedna by byla určena níže posazeným úrovním výbavy. Nicméně pokud si uvědomíme, že nová třída E bude jen stěží startovat pod milionem korun, pak je ta spousta sice leštěného, ale ve výsledku spíše nevzhledného plastu obtížně akceptovatelná.
Je ovšem možné, že tu nakonec bijeme na poplach úplně zbytečně, neboť zakryté logo na volantu poukazuje na testovací prototyp. A ten nemusí mít nic společného s mnohdy rozmazlenou Evropou, ale může být určen méně náročné klientele z Východu, jíž ke štěstí postačí logo na přídi. Vzhledem k oblibě podobných „prémiových holátek” v domácím Německu ale této možnosti mnoho šancí nedáváme...
Interiér základního Mercedesu třídy E jako pastva pro oči nepůsobí
Pro srovnání přinášíme i fotky vrcholných verzí
Zdroj: Fünf komma Sechs
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 9 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejčtenější články
- Žena ve svých 80 letech vrátila automobilce manuální sporťák, který po 25 letech vlastnictví musela přestat řídit
1.1.2025 - Sběratel po dvou letech vydělá na prodeji jednoho z pouhých deseti vzácných Bugatti až 176 milionů, tomu se říká dobrý kauf
1.1.2025 - Číňané dokončují nejdelší dálniční tunel světa, monstrózní stavba mizí v horském masivu na dlouhých 22 km
1.1.2025 - Jeden z největších držáků moderních aut nezabije jako ojetinu skoro nic, prvních 100 tisíc km je pro něj jen rozcvička
1.1.2025 - Tesla Cybertruck explodovala před Trumpovým hotelem a zabila nejméně jednoho člověka, Musk nikdy nic takového neviděl
2.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva