Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér nového Mercedesu E 2016 nafocen v základní výbavě, už tolik neláká
16.12.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bez dvojice 12,3palcových digitálních displejů vypadá vnitřek chystaného Éčka obyčejně. Chybějící pixely tady nahradil laciný černě lakovaný plast.
Nová třída E je jednou z nejočekávanějších novinek detroitského autosalonu, přičemž její plné virtuální odhalení čekáme v řádu dnů. Němci se ovšem stihli pochlubit interiérem, který jsme již zvládli porovnat s kabinou Volva S90 a Jaguaru XF. Jak se přitom dalo očekávat, britský vůz od vás mnoho bodů nedostal. Ten švédský by pak v pomyslném žebříčku nejspíše skončil na druhé příčce, zatímco první by opanoval Mercedes. Je ovšem třeba dodat, že virtuální titul patří pouze plně vybaveným verzím osazeným mj. +dvěma 12,3palcovými displeji.
Dnes si pro změnu můžeme prohlédnout kabinu základních variant, která již tak lákavě nepůsobí. Namísto výše zmiňované dvojice TFT obrazovek tu totiž máme „pouze“ částečně analogový přístrojový štít, kde rychloměr a otáčkoměr lemují sedmipalcový centrální displej. Na středovou konzoli se pro změnu nastěhovala obrazovka 8,4palcová, veškerou nepotřebnou plochu pak Němci vyplnili černým plastem. A výsledek hraje v jejich prospěch - pohled na výsledek zájemce o základní model rychle posune k seznamu příplatkové výbavy.
Pokud ovšem ponecháme veškeré žerty stranou, pak nad tímto řešením rozhodně nejásáme. Je sice jasné, že ani třícípá hvězda nemá nafukovací rozpočet a nemůže si tudíž dovolit dvě varianty palubních desek, z nichž jedna by byla určena níže posazeným úrovním výbavy. Nicméně pokud si uvědomíme, že nová třída E bude jen stěží startovat pod milionem korun, pak je ta spousta sice leštěného, ale ve výsledku spíše nevzhledného plastu obtížně akceptovatelná.
Je ovšem možné, že tu nakonec bijeme na poplach úplně zbytečně, neboť zakryté logo na volantu poukazuje na testovací prototyp. A ten nemusí mít nic společného s mnohdy rozmazlenou Evropou, ale může být určen méně náročné klientele z Východu, jíž ke štěstí postačí logo na přídi. Vzhledem k oblibě podobných „prémiových holátek” v domácím Německu ale této možnosti mnoho šancí nedáváme...
Interiér základního Mercedesu třídy E jako pastva pro oči nepůsobí
Pro srovnání přinášíme i fotky vrcholných verzí
Zdroj: Fünf komma Sechs
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Elektrické Volkswageny ID jsou takový propadák, že je všechny dohromady prodejně překonává jediný model: Golf
před hodinou - Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch