Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér nového Mercedesu E 2016 nafocen v základní výbavě, už tolik neláká
16.12.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bez dvojice 12,3palcových digitálních displejů vypadá vnitřek chystaného Éčka obyčejně. Chybějící pixely tady nahradil laciný černě lakovaný plast.
Nová třída E je jednou z nejočekávanějších novinek detroitského autosalonu, přičemž její plné virtuální odhalení čekáme v řádu dnů. Němci se ovšem stihli pochlubit interiérem, který jsme již zvládli porovnat s kabinou Volva S90 a Jaguaru XF. Jak se přitom dalo očekávat, britský vůz od vás mnoho bodů nedostal. Ten švédský by pak v pomyslném žebříčku nejspíše skončil na druhé příčce, zatímco první by opanoval Mercedes. Je ovšem třeba dodat, že virtuální titul patří pouze plně vybaveným verzím osazeným mj. +dvěma 12,3palcovými displeji.
Dnes si pro změnu můžeme prohlédnout kabinu základních variant, která již tak lákavě nepůsobí. Namísto výše zmiňované dvojice TFT obrazovek tu totiž máme „pouze“ částečně analogový přístrojový štít, kde rychloměr a otáčkoměr lemují sedmipalcový centrální displej. Na středovou konzoli se pro změnu nastěhovala obrazovka 8,4palcová, veškerou nepotřebnou plochu pak Němci vyplnili černým plastem. A výsledek hraje v jejich prospěch - pohled na výsledek zájemce o základní model rychle posune k seznamu příplatkové výbavy.
Pokud ovšem ponecháme veškeré žerty stranou, pak nad tímto řešením rozhodně nejásáme. Je sice jasné, že ani třícípá hvězda nemá nafukovací rozpočet a nemůže si tudíž dovolit dvě varianty palubních desek, z nichž jedna by byla určena níže posazeným úrovním výbavy. Nicméně pokud si uvědomíme, že nová třída E bude jen stěží startovat pod milionem korun, pak je ta spousta sice leštěného, ale ve výsledku spíše nevzhledného plastu obtížně akceptovatelná.
Je ovšem možné, že tu nakonec bijeme na poplach úplně zbytečně, neboť zakryté logo na volantu poukazuje na testovací prototyp. A ten nemusí mít nic společného s mnohdy rozmazlenou Evropou, ale může být určen méně náročné klientele z Východu, jíž ke štěstí postačí logo na přídi. Vzhledem k oblibě podobných „prémiových holátek” v domácím Německu ale této možnosti mnoho šancí nedáváme...



Interiér základního Mercedesu třídy E jako pastva pro oči nepůsobí
Pro srovnání přinášíme i fotky vrcholných verzí
Zdroj: Fünf komma Sechs
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 2 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 3 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 5 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 6 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 14:41 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB