Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka
17.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Chystané SUV, vlastně SSSUV zjevně vzalo zavděk nejen nápady sportovních sourozenců, ale i sklady mateřské značky. Trochu tak připomíná Audi A8.
Prosinec je již za rohem a šmahem se nám tak blíží premiéra nového Lamborghini Urus. Ta je nadmíru očekávaná už proto, že Italové vůz dopředu označují za nejrychlejší SUV světa. A také mu říkají SSSUV, tedy Super Sportovní SUV, jakkoli toho sportu je rázem v označení až trochu moc. Buď jak buď, zřejmě správně očekávají, že jen díky němu celkové registrace značky vzrostou na dvojnásobek, a tak nepřekvapí, že bez okolků kompletně přebudovali své ústředí v Sant'Agata Bolognese, aby výrobu nového modelu sneslo.
Během našeho výletu na frankfurtský autosalon se nám Urus povedlo nafotit zvenčí, byť samozřejmě s ochrannou kamufláží, nyní pro změnu můžeme nahlédnout do interiéru. Na světě jsou totiž špionážní snímky, které kabinu odhalují v celé její nahotě. Ta nepřipomíná nic z nabídky koncernu VW, přestože se Lamborghini inspirovalo u svých menších sourozenců a také trochu „vykradlo“ sklady Audi. Patrné je to hlavně na středové konzoli, jíž zdobí dvojice dotykových displejů - horní je přitom určen pro multimédia, spodní pak pro klimatizaci.
Mimo celkový pohled na kabinu tu máme i přiblížení systému ANIMA (Adaptive Network Intelligence Management), jak Lamborghini nazývá svůj volič jízdních režimů. Ten umožňuje volbu specifického sněžného a písečného módu, kromě toho chce ovšem Urus zjevně vládnout i okruhům. Je tedy více než pravděpodobné, že automobilka se s ním vydá na Nürburgring, aby dosáhla rekordu mezi SUV.
Jsme docela zvědavi, zda překoná i nové Porsche Cayenne, z dosavadních náznaků se ovšem zdá, že Italové budou mít nad Němci navrch. Urus totiž stran aerodynamičtější karoserie a nižší hmotnosti počítá také s vyšším výkonem. Pohon vozu totiž bude mít na starosti přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec, který je sice v rámci koncernu již starým známým, nicméně nově bude naladěn až na 650 koní. Celé stádo přitom dostane na starosti automat spojený s pohonem i řízením všech kol.
Odhalení se nedočkal pouze interiér chystaného Lamborghini Urus...
...ale i pohonná jednotka slibující 650 koní
Zdroj: altdynamic@Instagram
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejnovější články
- Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před hodinou - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 3 hodinami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 4 hodinami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva