Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér Lamborghini Urus nafocen bez maskování, i SUV se startuje jako stíhačka
17.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Chystané SUV, vlastně SSSUV zjevně vzalo zavděk nejen nápady sportovních sourozenců, ale i sklady mateřské značky. Trochu tak připomíná Audi A8.
Prosinec je již za rohem a šmahem se nám tak blíží premiéra nového Lamborghini Urus. Ta je nadmíru očekávaná už proto, že Italové vůz dopředu označují za nejrychlejší SUV světa. A také mu říkají SSSUV, tedy Super Sportovní SUV, jakkoli toho sportu je rázem v označení až trochu moc. Buď jak buď, zřejmě správně očekávají, že jen díky němu celkové registrace značky vzrostou na dvojnásobek, a tak nepřekvapí, že bez okolků kompletně přebudovali své ústředí v Sant'Agata Bolognese, aby výrobu nového modelu sneslo.
Během našeho výletu na frankfurtský autosalon se nám Urus povedlo nafotit zvenčí, byť samozřejmě s ochrannou kamufláží, nyní pro změnu můžeme nahlédnout do interiéru. Na světě jsou totiž špionážní snímky, které kabinu odhalují v celé její nahotě. Ta nepřipomíná nic z nabídky koncernu VW, přestože se Lamborghini inspirovalo u svých menších sourozenců a také trochu „vykradlo“ sklady Audi. Patrné je to hlavně na středové konzoli, jíž zdobí dvojice dotykových displejů - horní je přitom určen pro multimédia, spodní pak pro klimatizaci.
Mimo celkový pohled na kabinu tu máme i přiblížení systému ANIMA (Adaptive Network Intelligence Management), jak Lamborghini nazývá svůj volič jízdních režimů. Ten umožňuje volbu specifického sněžného a písečného módu, kromě toho chce ovšem Urus zjevně vládnout i okruhům. Je tedy více než pravděpodobné, že automobilka se s ním vydá na Nürburgring, aby dosáhla rekordu mezi SUV.
Jsme docela zvědavi, zda překoná i nové Porsche Cayenne, z dosavadních náznaků se ovšem zdá, že Italové budou mít nad Němci navrch. Urus totiž stran aerodynamičtější karoserie a nižší hmotnosti počítá také s vyšším výkonem. Pohon vozu totiž bude mít na starosti přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec, který je sice v rámci koncernu již starým známým, nicméně nově bude naladěn až na 650 koní. Celé stádo přitom dostane na starosti automat spojený s pohonem i řízením všech kol.
Odhalení se nedočkal pouze interiér chystaného Lamborghini Urus...
...ale i pohonná jednotka slibující 650 koní
Zdroj: altdynamic@Instagram
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
dnes - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nejnovější články
- Mercedes zkusil odhadnout, jak budou vypadat velká města po roce 2040. Obáváme se, že je opět mimo
před 7 hodinami - Honda potichu prodává chytrou pásku, která vám může ušetřit desítky tisíc za opravu auta, zaslouží si víc pozornosti
před 8 hodinami - Prodeje ojetin v Česku jsou nejnižší za posledních 10 let, jsou na dostřel od absolutních historických minim
před 10 hodinami - Němci vybrali nejlevnější ojetiny, které opravdu vydrží, navzdory nízké ceně excelovaly v jejich dlouhodobých testech
před 11 hodinami - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva