Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti G37 2011: nyní už jen s automatem
9.3.2011 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek
Infiniti zveřejnilo podrobnosti o změnách ve výbavě modelů řady G37. Současně oznámilo cíl pro letošní rok, chce zdvojnásobit své prodeje v Evropě.
Přestože se tak stává velmi zřídka, s vozy značky Infiniti už se potkáváme i na našich silnicích. Nejčastěji se jedná o některého ze zástupců modelové řady G37, sedan, kupé či kabriolet. Pokud byste chtěli rozšířit úzké řady majitelů těchto japonských vozů, máme pro vás aktuální informace o jejich výbavě.
Všechny tři varianty jsou od nynějška standardně vybaveny sedmistupňovou automatickou převodovkou s řazením pádly pod volantem, dosud byla základem přímo řazená skříň se šesti stupni. Kupé a kabrio dostaly nová litá kola, všechny S verze kupé jsou vybaveny zadním spoilerem. Také nabídka barev karoserie byla odměněna a dostala se do ní i černá Malbec Black, která dosud byla dostupná pouze pro větší model M.
Sedan G37 je nabízen se dvěma pohony, buď jako zadokolka nebo s pohonem všech kol. Ta první má ve verzi G37 S Premium navíc diferenciál s omezenou svorností, sportovní podvozek a silnější brzdovou soustavu.
G37 Cabrio je nyní nabízeno pouze v jednom stupni výbavy označeném GT Premium, v jehož rámci mimo jiné dostanete 19" kola, Bose Premium Sound System s 13 reproduktory, osobními reproduktory v opěrkách hlavy a technologií kompenzace hluku a Music Box vybavený harddiskem o kapacitě 10 GB.
Pod kapotou všech variant G37 najdeme šesiválec o objemu 3,7 litru s maximálním výkonem 245 nebo 250 kW (334 resp. 341 koní) poszeným do 7 000 ot./min a točivým momentem až 365 Nm dostupným v 5 200 ot./min.
Současně s aktualizací nabídky řady G37 Infiniti oznámilo, že v letošním roce chce v Evropě zdvojnásobit své prodeje. To by znamenalo prodat 7 000 - 8 000 vozů. Pomoci k tomu má uvedení většího sedanu M a začátek prodejů dieselových variant modelů EX a FX.
Infiniti G37 2011
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před 5 hodinami - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později 14:44
- Pátek v Sepangu 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia včera 17:00
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejnovější články
- Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
před hodinou - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
před 3 hodinami - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
před 4 hodinami - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před 5 hodinami - Zákazníci žalují zkrachovalou automobilku mistra světa F1. Vybrala obrovské zálohy na nová auta, nevrátila nic
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva