Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti G25 končí, pokus udělat z Infiniti Nissan nevyšel
9.6.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Pouze dvojka bude svítit u počtu dožitých let na trhu v úmrtním listu nejdostupnějšího Infiniti. Letos na podzim se za ním zavře voda a chybět asi bude málokomu.
Psal se rok 2010, pařížský autosalon byl v plném proudu a leckdo znalý předchozích prohlášení značky Infiniti se nestačil divit. Výrobce, jenž prohlašoval cosi o snaze proniknout mezi prémiové konkurenty výkonnými modely, přišel s nabídkou sedanu G25 s výkonem jen 218 koní, který z vozu o hmotnosti 1 600 kilogramů zrovna střelu na kolech nedělal. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 8 sekund prostě nešlo s tím, co Infiniti chtělo nabízet, příliš dohromady. Smyslem prý bylo dostat cenu auta co nejníže, ale nemá v levnějších sférách Nissan v nabídce... Nissany?
Paradoxem je, že vůz byl nabídnut jen ve Spojených státech, kde slabé verze prémiových modelů obvykle nebodují a samotný Nissan, kterému Infiniti patří, tam nabízí hned několik větších limuzín. Nakonec tedy vlastně ani není divu, že se G25 na trhu nechytila a s letošním rokem zase vyklidí pole.
Nissan to oznámil s mnoha dalšími změnami své nabídky pro další modelový rok. Pokud byste po G25 toužili, můžete po něm v USA sáhnout až do konce letošního podzimu, pak už bude v souvislosti s jeho nabídkou zřejmě platit prosté „už nikdy víc”.
Šestiválcové provedení G37 zůstává v prodeji, v Evropě pak v podobě, o které jsme se zmiňovali loni. K odkazovanému článku dodáme jen tolik, že manuální převodovka zmizela z nabídky pouze na Starém kontinentu, v USA je nadále k mání. Infiniti tak na své zákazníky evidentně hledí podobně jako BMW, i když nevíme, jestli někdo v našich končinách pociťuje u Infiniti G nepřítomnost „manuálu” v nabídce tak tíživě jako u M5...






Infiniti G bude nadále k mání pouze ve verzi G37. V Evropě slabší G25 ani nikdy nabídnuta nebyla a Japonci asi dobře věděli, proč...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 3 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 4 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 6 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 7 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.21. 16:22 - Michalll
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 15:51 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11