Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti FX50 Performance Concept: sumo podle Vettela
29.8.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Sebastian Vettel je už nějakou dobu světovým ambasadorem japonské značky Infiniti. Teď dostává toto spojení konkrétnější podobu.
Součástí smlouvy se zaměstnavatelem mohou být různé podmínky. Třeba že budete korumpovat, odposlouchávat politiky nebo pomlouvat konkurenci. Z tohoto pohledu je propagace nějaké značky vaší známou tváří naprosto nevinný a obvykle i slušně honorovaný kšeftík.
Abychom neodcházeli od tématu tohoto webu, „své“ auto už měl třeba Carlos Sainz, Tommi Mäkinen nebo Sebastian Loeb. I když sériový Citroën C4 vyšperkovaný nalepovacím monogramem se asi nepočítá. Sériové je též Infiniti FX50 úřadujícího šampiona F1 Sebastiana Vettela, ale má to jeden důležitý benefit. Pětilitrový vidlicový osmiválec o výkonu 390 koní. Poměr váhy k výkonu v porovnání s jeho Red Bullem Renault bude více než propastný, ale zase se mu neulomí kolečka, když si to zkrátí skrz kačírek.
Dobře, až tak obyčejné auto tato FX50 zase nebude. Zatím jde o speciální koncept chystaný do Frankfurtu a do designu údajně mluvil i samotný Sebastian. Doufáme, že bílé LED nebudou jeho dílem. Ty vypadají spíše na dodatečně montovaný díl pro Octavie, ale jinak... Neznat skutečnou velikost tohoto modelu, vypadal by skoro jako vcelku vkusný ostrý hatchback. Tedy až na to, že asi žádný hot hatch neváží přes dvě tuny. Ani s bandou rapperů ověšených zlatými řetězy ne. Ačkoli ty jedenadvacítky by na dvojkového Golfa narvat určitě dokázali. No nic, to jsem se nechal trochu unést.
Zpátky k Infiniti FX50 Performance Concept. Sebastianovým dílem by měly být karbonové díly - pokud se to z fotek špatně rozeznává, jde o křídlo, prahy, kryty zpětných zrcátek, přední spoiler (prý má evokovat RB7), kola a ještě stylizované písmeno V na předních blatnících. Nic nevíme o podvozku, ani motoru, ale nedivili bychom se, kdyby se tam něco nestandardního objevilo. Předpokládáme totiž, že Carlos Ghosn není nadšený, kam Infiniti FX výkonově ujely Cayenne Turbo a X6 M.
Infiniti FX50 Performance Concept, do kterého se prý otiskl sám Sebastial Vettel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejnovější články
- Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Fiat chce vrátit do hry možná nejlepší a určitě nejdrsnější Pandu, dojíždí ale na následky svých předchozích chyb
včera - Také Mercedes žaluje EU kvůli clům na auta Číny, ač z Číny žádné své vozy do Evropy nedováží
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva