Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti FX50 Performance Concept: sumo podle Vettela
29.8.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Sebastian Vettel je už nějakou dobu světovým ambasadorem japonské značky Infiniti. Teď dostává toto spojení konkrétnější podobu.
Součástí smlouvy se zaměstnavatelem mohou být různé podmínky. Třeba že budete korumpovat, odposlouchávat politiky nebo pomlouvat konkurenci. Z tohoto pohledu je propagace nějaké značky vaší známou tváří naprosto nevinný a obvykle i slušně honorovaný kšeftík.
Abychom neodcházeli od tématu tohoto webu, „své“ auto už měl třeba Carlos Sainz, Tommi Mäkinen nebo Sebastian Loeb. I když sériový Citroën C4 vyšperkovaný nalepovacím monogramem se asi nepočítá. Sériové je též Infiniti FX50 úřadujícího šampiona F1 Sebastiana Vettela, ale má to jeden důležitý benefit. Pětilitrový vidlicový osmiválec o výkonu 390 koní. Poměr váhy k výkonu v porovnání s jeho Red Bullem Renault bude více než propastný, ale zase se mu neulomí kolečka, když si to zkrátí skrz kačírek.
Dobře, až tak obyčejné auto tato FX50 zase nebude. Zatím jde o speciální koncept chystaný do Frankfurtu a do designu údajně mluvil i samotný Sebastian. Doufáme, že bílé LED nebudou jeho dílem. Ty vypadají spíše na dodatečně montovaný díl pro Octavie, ale jinak... Neznat skutečnou velikost tohoto modelu, vypadal by skoro jako vcelku vkusný ostrý hatchback. Tedy až na to, že asi žádný hot hatch neváží přes dvě tuny. Ani s bandou rapperů ověšených zlatými řetězy ne. Ačkoli ty jedenadvacítky by na dvojkového Golfa narvat určitě dokázali. No nic, to jsem se nechal trochu unést.
Zpátky k Infiniti FX50 Performance Concept. Sebastianovým dílem by měly být karbonové díly - pokud se to z fotek špatně rozeznává, jde o křídlo, prahy, kryty zpětných zrcátek, přední spoiler (prý má evokovat RB7), kola a ještě stylizované písmeno V na předních blatnících. Nic nevíme o podvozku, ani motoru, ale nedivili bychom se, kdyby se tam něco nestandardního objevilo. Předpokládáme totiž, že Carlos Ghosn není nadšený, kam Infiniti FX výkonově ujely Cayenne Turbo a X6 M.
Infiniti FX50 Performance Concept, do kterého se prý otiskl sám Sebastial Vettel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch