Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai Veloster Turbo: první sada fotek evropské verze
14.8.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Vlastně úplně první ostrý korejský kompakt se na evropské trhy plíží velmi zvláštním způsobem. Alespoň, že si jej konečně můžeme prohlédnout pod širým nebem.
Když jsme loni test Veloster s motorem 1,6 GDI neudělal na nás špatný dojem, jeho hlavní předností ale byl dramatický vzhled. Jízda až tak dramatická nebyla a aby se tyto misky vah vyrovnaly, bylo jasné, že pod kapotu musí dostat něco peprnějšího než jinak dobrou atmosférickou šestnáctistovku. A to se také záhy stálo.
Již o pár měsíců později jsme vám tak mohli představit Veloster Turbo, tedy notně upravený vůz (vzhledově i technicky), který zdobila zbrusu nová přeplňovaná šestnáctistovka T-GDI s výkonem 201 koní. Premiéra to byla americká a i když se později ukázalo, že evropská verze bude mít jen 186 koní, zase takové zklamání to nebylo - výkon je to pořád slušný.
Jakoby vše šlo jak na drátkách, jenže realita je trochu komplikovanější. Německé zastoupení Hyundai sice už v červnu zveřejnilo základní cenu Turba, ale ani dnes jej na německém webu automobilky pro koncové zákazníky nenajdete. A o tom českém ani nemluvě. Navíc jsme zatím nemohli vidět jiné než autosalonové fotky evropské specifikace, a to také neposílilo důvěru v to, jak to Hyundai s tímto modelem vlastně myslí.
Nyní se zdá, že ledy byly konečně prolomeny neboť uspořádána byla první novinářská prezentace v Evropě, ze které pochází i přiložené snímky. My jsme na ní bohužel nebyli, ale aspoň ony fotky vám nabídnout můžete. Oproti poslední „americké sadě” se i tato drží prvotní prezentační, matně šedé barvy barvy, i tak ale snad fotky dovolí prozkoumat, v čem se evropské specifikace vizuálně liší.
Kdy bude vůz k mání i u nás zatím nevíme, ale snad je to jen otázka týdnů.
Ostrý Veloster nevypadá ani v evropské verzi skromně, jak jezdí se teprve uvidí
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
dnes - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
25.11.2024 - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
25.11.2024 - První elektrický Jaguar je takový průšvih, že jej automobilka po sérii požárů raději vykupuje od lidí zpět
26.11.2024 - Prý poslední spalovací Alfa Romeo se předvedla při akceleraci na 333 km/h, je to ještě smutnější podívaná, než by vás napadlo
26.11.2024 - Můžete se „ustávkovat” k smrti, ale nic nezměníte. Šéf VW říká, že zavírání továren a hromadnému propouštění už nejde zabránit
26.11.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch