Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai Veloster Turbo je konečně v prodeji, cena začíná za hranicí 600 tisíc Kč
20.6.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Pokud netrpělivě čekáte na začátek prodejů prvního korejského auta, které si může říkat hot hatch nejen pro svůj vzhled, dočkali jste. V Německu je již k mání.
Dlouho se o něm mluvilo, nakonec se v plné polní představil v Detroitu. Řeč je o prvním korejském hot hatchi v pravém smyslu těchto slov a také o prvním voze značky Huyndai, který je vybaven motorem 1,6 T-GDI. Měl nabídnout přes dvě stě koní, nakonec je jich pro Evropu jen se 186, přesto jde z mnoha důvodů o napjatě očekávaný vůz.
Jestli bude jezdit tak dobře jako model i30 nebo v tomto směru spíše zůstane trochu za očekáváními jako jeho atmosférický bráška, to zatím netušíme, víme ale už, na kolik přijde. Automobilka totiž zahájila jeho prodeje na německém trhu a veřejně známa je alespoň jeho základní cena - 24 690 Eur, tedy přibližně 635 tisíc Kč.
Kompletní ceník zatím k dispozici nemáme, podle dostupných informací ale již němečtí dealeři přijímají objednávky, a tak k dispozici být musí. Než jej seženeme a zjistíme další relevantní informace, můžeme dodat, že za zmíněnou cifru je vůz k mání v nižší výbavě Style s manuální šestistupňovou převodovkou. Na stovku takto vybavený vůz zrychluje za 8,4 sekundy a dosáhne rychlosti až 214 km/h.
Základní českou cenu se zatím můžeme pokusit alespoň odhadnout. Pokud nebude velmi podobná tak jak je, pak je třeba dodat, že základní cena v Německu je u Turba vyšší o 3 090 Eur, tedy asi o 80 tisíc Kč. Kdyby stejný rozdíl platil u nás, pak Veloster Turbo přijde na 560 tisíc na stole v českých za provedení Comfort (bude-li k dispozici) popř. na 580 tisíc za verzi Style.
Že je to hodně? No, málo to rozhodně není, jinou cifru ale nešlo očekávat. Veloster na rozdíl od mnoha svých sourozenců prostě není tím dostupným Hyundai...
Veloster Turbo se nejprve představil v Americe a na těchto snímcích také můžete vidět jeho americkou specifikaci
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejnovější články
- Základní Škoda Elroq je auto dokonale ušité podle emisních mechanismů EU. Nemá ani „slavný” deštník, téměř za nic si nejde připlatit
před 6 hodinami - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
včera - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
včera - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
včera - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva