Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai otevřelo své testovací centrum u Nordschleife, přiznává, že jde také o reputaci
22.9.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Po 15 měsících od začátku výstavby Hyundai definitivně otevřelo svou novou základnu poblíž Severní smyčky Nürburgringu. Nezastírá, že jde i o symbol.
Korejská značka se již letos v květnu pochlubila tím, že dokončuje stavbu vývojového centra na Nürburgringu. Právě tehdy jsme se ptali, zda se z její strany nejedná jen o „marketingové gesto”, neboť posláním modelů této korejské značky obvykle není zrovna ničení rekordů závodních okruhů. Jsme pochopitelně těmi posledními, kdo někomu bude vyčítat reálné testování na Severní smyčce věhlasného Nürburgringu, ale musí jít o skutečnost - postavení zázemí za 6,6 milionu Eur, rozmístění pár aut po parkovišti, občasný průlet před fotografy po samotné trati... Nic z toho samo o sobě ještě žádný vůz lepším neučinilo.
Neříkáme, že Hyundai má za lubem jen tohle, pouze si od prohlášení značky udržujeme jistý kritický odstup. Pokud některá z korejských značek má podobné ambice, pak je to sesterská Kia, hlavně v případě modelů GT. Takový nový Cee'd GT byl na Nordschleife testován a je to na něm znát, jinak nesporně dobré Hyundai i30 ale dává najevo trochu odlišné kvality. V každém případě pak platí, že pro reálné testování na Ringu nepotřebuje mít žádná automobilka v jeho blízkosti „barák s logem”, jakkoli chápeme, že to testování může ulehčit.
Lidé z vedení evropského zastoupení Hyundai ostatně při otevření testovacího centra během uplynulého týdne přiznali, že motivací není jen efektivnější vývoj zaměřený na jízdní dynamiku a trvanlivost, ale také teritoriální tah, který má dodat značce před očima zákazníků pevnější kořeny na Starém kontinentu. Výkonný ředitel Hyundai Motor Europe Allan Rushforth pak jiným slovy jen podtrhl dříve naznačené, když konstatoval, že nové centrum má „dále posílit reputaci značky v celé Evropě”.
Zájmů se zkrátka v tomto kroku schází přinejmenším více. Pokud ale auta Hyundai udělá byť jen o nepatrný kousek lepšími, nemáme důvod jej Korejcům vyčítat...
Obrázky již hotového testovacího zázemí Hyundai poblíž Nürburgu doprovází fotka z testování i40 s vnitřním bezpečnostním rámem...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025 - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Shakedown Test - 2. den převzala žezlo Yamaha včera 12:06
- HRC Honda: Místo Repsolu Castrol včera 10:45
- Shakedown Test - 2. den průběžně včera 09:59
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro 31.1.2025
- News z EWC Endurance 31.1.2025
Nejčtenější články
- Dva roky stará Tesla Model 3 za 437 tisíc Kč, roční za 553 tisíc. Výprodej nechtěných elektromobilů Hertzu pokračuje ve velkém stylu
4.1.2025 - I drahá Škoda Kodiaq je obětí typických „šidítek” moderních aut, všem dává na odiv, za co jste si nepřiplatili
4.1.2025 - V belgické stodole objevili sbírku 73 aut hlavně od Porsche, to své si v ní hned našla i hvězda Top Gearu
4.1.2025 - Šéf Renaultu otevřeně: Můžeme brzy prodělávat přes 1 miliardu denně, EU nás nenechá vyrábět levná auta
5.1.2025 - Bugatti realitního magnáta schopné zrychlit z 0 na 500 km/h za 20 s bylo dodáno s pozoruhodně malými koly a pneumatikami
5.1.2025
Živá témata na fóru
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 22:12 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 19:44 - Zajda
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus