Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai Kona nafoceno bez maskování, má vážně podivnou příď
9.5.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nikoli dva, ale tři páry předních světel má nové malé SUV Hyundai. Jestli se bude líbit, netušíme, špatně svítit ale nejspíše nebude.
Také Hyundai chystá nové SUV, ostatně zákazníci dnes pomalu po ničem jiném netouží. Na cestě je toho více, ze všeho nejdříve se ale Korejci pokusí potenciální klientelu okouzlit modelem Kona, který jsme si již mohli prohlédnout nejen na špionážních fotkách, ale rovněž na několika oficiálních snímcích.
Hyundai přitom uvedlo, že novinka je nadmíru důležitá, neboť společně s ní dorazí také nový designový směr značky. Ten bude odvážnější než dosud, což vlastně není až tak překvapivé - Kona má totiž zaujmout hlavně mladistvou klientelu, které konzervativní tvary mnoho neříkají. Je však otázkou, zda pro ni především čelní partie korejského crossoveru již nebudou příliš.
Oficiální upoutávky příď sice odhalovaly, důraz byl kladen hlavně na světlomety a masku. Nyní je jasně patrný i nárazník a zejména do něj zasahující ochranné plastové lemy. Korejci se tímto způsobem nejspíše snažili vůz opticky rozšířit, dle nás se jim to ale příliš nepovedlo. Navíc se musíme ptát, proč Hyundai sáhlo po tak úzkých světlometech, když pak muselo přidávat další „dvě patra“ - další světla totiž nejsou jen pod těmi hlavními, ale úplně dole, uprostřed pod maskou chladiče.
Zadní partie již vypadají lépe, ačkoliv také zde ony „bočnice“ mají určitý přesah a taktéž hostí světlomety. Zcela spodního páru se ale tentokráte nedočkáme. Místo toho tu máme dvoubarevný koncový sloupek a kontrastně lakovanou střechu, díky čemuž Kona vlastně vypadá i docela přitažlivě. Stranou designu dodejme, že vůz dostane do vínku modulární platformu, na které již stojí třeba Hyundai i20. Počítat tedy lze se zhruba 4,1metrovou délkou a 2,6metrovým rozvorem. Pod kapotu se pak nastěhují maloobjemové motory, které se spíše než na jízdní dynamiku zaměří na spotřebu. Spárovány přitom budou pouze s pohonem předních kol, manuály i automatem.
Hyundai Kona bylo nafoceno bez maskování při pořizování katalogových snímků. Kdo mohl tušit, že ho v dnešní době zvěční i někdo jiný...
Spekulativní ilustrace nebyly zase tak daleko od pravdy. Že vůz dostane další dva pár světel, ale nenapadlo ani jejich autora
Zdroje: Gabriel Dias@Facebook, Autoweek.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Těžká nehoda zdemolovala Teslu Cybertruck tak moc, že z řady úhlů vůbec nepoznáte, o jaké auto šlo
před 9 hodinami - Rusové nasadili svůj podomácku vyrobený motor V16 do staré Lady, jako Bugatti tak úplně nejede
včera - Český designér vrátil život legendární Škodě 110 R, v moderním provedení vypadá stejně úchvatně jako originál
včera
Nejčtenější články
- V Evropě nepochopitelně zaříznuté dostupné ostré Hyundai jinde jede dál, ukázalo se v novém
5.10.2024 - Elektrický Fiat 500 je takové fiasko, že se z něj šéf Stellantisu bude muset zpovídat italskému parlamentu
5.10.2024 - Nový šéf Rolls-Roycu zrušil oddanost elektrickému pohonu, hybridní modely odpískal úplně. „Nejedou jako vánek,” říká
5.10.2024 - Nový vrcholný McLaren W1 kompletně odhalil únik, designově je to jeden velký chaos a bída
6.10.2024 - Lidé začali elektrickým Korejcům ve velkém ukazovat záda, tato ošklivka teď v Evropě padá o 73 procent
6.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva