Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai i20 N je realitou a je to sportovní verze, 250 koní ale nemá ani zdaleka
28.8.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Tahle i20 N vznikla v Jihoafrické republice pro tamní trh a díky pár úpravám jeho atmosférická 1,4 dává 115 koní. Nic moc, ale znamená to asi 100 koní na tunu.
Hyundai i20 by člověk neoznačil za sportovní auto, však nejsilnější motor pod jeho kapotou nabízí 100 koní a je to atmosférická čtrnáctistovka. Korejci ale chtějí tuhle image vozu změnit a chystají speciál pro WRC na jeho základě a také ostrou silniční verzi N. Měl to být 250koňový stroj připomínající závoďák a možná ještě bude. Zastoupení značky v Jihoafrické republice se však rozhodlo být tak trochu napřed a se i20 N přišlo hned. A ačkoli změny kupodivu nejsou omezeny na nárazníky, prahy a koncovku výfuku, k 250koňové mašině má tohle dílo daleko.
Ovšem, i na nárazníky, prahy či koncovku výfuku tady došlo, kromě těchto v podstatě povinných věcí pro každou sportovnější verzi auta tu je také víc výkonu. Ne o moc, čtrnáctistovka nyní nabízí 115 koní a 160 Nm, ale i tak to je zlepšení - a stále tu není turbo. Najdeme tu však nový výfukový systém. Tohle auto váží 1 135 kilogramů bez ridiče, takže by úplně líné být nemuselo. Pořád to ale samozřejmě na velké sportování není.
Od běžných i20 ho kromě zmíněných nárazníků, které si můžete prohlédnout na fotkách, poznáte také podle sedmnáctipalcových kol a loga N na zádi. To má brzy nést i větší i30, snad také s většími ambicemi...



Upravené nárazníky a nová kola nekřičí „výkon navíc”
Zdroj: Autoweek.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
VW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 2 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 3 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 09:43 - Stepan
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- BMW Divize 04.20. 23:38 - Zajda
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB