Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda S660 v sériové verzi na pořádných fotkách dál dráždí naši zvědavost
28.3.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Má koncepci supersportu, hmotnost Lotusu, vzhled autíčka pro děti a výkon supermini. Může z tohoto vzejít něco zajímavého pro pravověrné řidiče?
Honda stvořila nové dvoumístné kupé s motorem uprostřed, pohonem zadních kol a manuální převodovkou. Co to je? Další generace Hondy NSX? Kdeže, řeč je o modelu S660, k němuž je třeba dodat i několik dalších informací - s 3,4 metry na délku má velikost krabičky od sirek, s motorem 0,66 a 64 koňmi výkon zahradního traktůrku a váží jako Halina Pawlowská se zrcadlem - 900 kg. Je to prostě kei car, jen ne tak, jak jej obvykle známe.
Japonci se do této vysokými daněmi nezatížené kategorie aut pokusili vecpat něco, co není předem odsouzeno jen k nudnému korzování po městě. Auto vypadá na zajímavý sporťáček, navíc je to roadster, takže nuda by v něm nemusela být, ani pokud zrovna nebudete vytáčet jeho motůrek k maximu. A ovšem, je tu onen pohon zadních kol a manuál, základy dobré automobilové zábavy.
Nevíme, co si o tomto autě myslet, ale i proto dále dráždí naši zvědavost. Dosud jsme jej nejlépe mohli vidět na špionážních fotkách, nyní můžeme přidat podstatně lepší sadu snímků modrého standardního exempláře a bílé verze s tovární úpravou Modulo. Jistě, předem víme, že jako kei car se k nám tento stroj nedostane, stále intenzivněji se ale hovoří o exportní verzi s litrovým motorem o výkonu až 130 koní. Což by při zmíněné hmotnosti nebylo vůbec málo.
Prohlédněte si nové fotky a posuďte sami, zda byste o takový vůz měli zájem. My bychom jej alespoň rádi osedlali, nejlépe s oněmi 130 koňmi. Snad jednou...























Sériové Hondě S660 nechybí jistá přitažlivost. Aby také ne, s její koncepcí...
Zdroj: Car Watch
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 2 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 4 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 5 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 7 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva