Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé

Japonská značka se pokusila zaujmout návštěvníky autosalonu v Pekingu novým lakem karoserie, důležitější je ale signál, že ji na tomto voze opravdu záleží.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé

10.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Japonská značka se pokusila zaujmout návštěvníky autosalonu v Pekingu novým lakem karoserie, důležitější je ale signál, že ji na tomto voze opravdu záleží.

Zvyšující se intenzita, se kterou Honda, potažmo její luxusní severoamerická divize Acura, prezentuje koncept sportovního modelu NSX, nám dává důvod domnívat se, že to Japonci s uvedením náhrady svého legendárního kupé tentokrát myslí opravdu vážně. Nic zásadního pro vás dnes nemáme, ale sešlo se nám tady nějaké nové video prezentující tento stroj pod logem Hondy, a zároveň zde jsou fotografie „nové“ verze Acury v příznačném rudém laku, se kterým NSX dorazila na pekingský autosalon. A protože z čínského stánku vznikl i další videosnímek, je toho docela dost, abyste se mohli v případě zájmu opět kochat.

A jak bude vypadat technika pod slušivým oblečkem? Honda se tomuto tématu zatím nenápadně vyhýbá, ale něco přeci jen máme. Berte to bez záruky, ale sériová NSX dostane uprostřed umístěný vidlicový šestiválec s objemem 3,5 litru, přímým vstřikováním a nejvyšším výkonem kolem 320 koní. Zážehový agregát bude spřažen se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou a elektromotorem o výkonu 30 kW (41 koní) a tento celek bude pohánět zadní nápravu. Zvlášť o přední kola se pak postará dvojice elektromotorů, každý o výkonu 20 kW (27 koní).

Mezi přední a zadní nápravou přitom nebude existovat žádná mechanická vazba a elektronika bude schopna individuálně řídit výkon předních elektromotorů tak, aby pomáhala se zatáčením, vylepšovala trakci na silnici se špatnou přilnavostí a v případě potřeby vytvářela virtuální svorný účinek a nahrazovala tak samosvorný diferenciál.

Pouhým sečtením čísel vychází, že vůz by mohl mít 415 koní, ale výstupná hodnota výkonu se pochopitelně může lišit. NSX má být každopádně hybridní čtyřkolka ESH AWD, což je zkratka od Electric Super Handling All-Wheel Drive. Kromě motorů bude pochopitelně nutné posadit do vozu i balík akumulátorů, což nežádoucím způsobem navýší hmotnost. Konstruktéři tento handicap vykompenzují rozsáhlým použitím hliníku a karbonových vnějších panelů.


Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 1 - Honda NSX Peking 00Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 2 - Honda NSX Peking 01Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 3 - Honda NSX Peking 02Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 4 - Honda NSX Peking 03Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 5 - Honda NSX Peking 04Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 6 - Honda NSX Peking 05Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 7 - Honda NSX Peking 06Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 8 - Honda NSX Peking 07Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 9 - Honda NSX Peking 08Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 10 - Honda NSX Peking 09Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé - 11 - Honda NSX Peking 10
NSX se do Pekingu vymódila do zářivé rudé, soudruhům se jistě líbila

Zdroj: carscoop.blogspot.com

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.