Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda CR-V 1,6 i-DTEC 4x2 zná své české ceny, extra-láci nečekejte
4.9.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Honda u nás konečně začala prodávat nejúspornější provedení nové CR-V. Za model s dieselovou jedna-šestkou a pohonem předních kol dáte nejméně 600 tisíc Kč.
Poslední generace Hondy CR-V není vysloveně žhavou novinkou, testovali jsme ji už loni, podobně o jejím provedení s motorem 1,6 i-DTEC už nějakou chvíli víme. Bylo novinkou březnového autosalonu v Ženevě, kde automobilka zveřejnila i všechny klíčové technické parametry. K evropským dealerům se verze vybavená motorem, který dělá ze Civicu nejúspornější kompakt poslední dekády, začala propracovávat už v létě a také u nás na ní bylo možné fyzicky narazit. V ceníku se ale objevuje až nyní.
Pokud vás právě tohle provedení zajímá, asi vám nemusíme opakovat, že podobně jako zmíněný Civic hraje hlavně na notu provozní efektivity a vybaveno tak bude výlučně pohonem předních kol - žádná jiná motorizace pro CR-V takto omezený záběr nemá. Stejně jako v japonském kompaktu je i v tomto případě motor naladěn na výkon nejvýše 88 kW (120 koní), což mu stačí k akceleraci na stovku za 11,2 sekundy a kombinovanou spotřebu od (v závislosti na výbavě) 4,5 litru nafty na 100 km.
Za tento balíček vlastností u Hondy vysolíte nejméně 600 tisíc Kč (Baťovské fórky ponecháme ceníkům), a to i proto, že k mání je překvapivě až od vyšší výbavy Comfort. Oproti dosud i nadále nejlevnějšímu provedení 2,0 i-VTEC 4x2 S disponujícím podstatně vyšším výkonem (110 kW, 150 koní) tedy připlatíte tučných 55 tisíc Kč a i proti tomuto benzinu ve stejné výbavě je dražší (+30 tisíc Kč). Vychází tak jen o něco levněji než nejdostupnější čtyřkolka (2,0 i-VTEC 4x4 Comfort - 624 tisíc Kč), a to se nám jako úplně skvělá nabídka nezdá, pohon pouze jedné osy záběr CR-V přece jen citelně omezí.
Pro tento model jsou pochopitelně k dispozici i vyšší výbavy, které vrcholí provedením Lifestyle za 729 000 Kč. To, třeba i s pozitivněji znějícím faktem, že nejdostupnější diesel se začleněním této novinky do výbavy dostává s cenou o 90 tisíc Kč níže, ale už můžete sami zjistit v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 386 kB), který je vám k dispozici na webu české Hondy.
Současná Honda CR-V, zde na fotkách z našeho loňského testu dieselové dva-dvojky
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejnovější články
- Základní Škoda Elroq je auto dokonale ušité podle emisních mechanismů EU. Nemá ani „slavný” deštník, téměř za nic si nejde připlatit
před 5 hodinami - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
včera - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
včera - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
včera - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera
Živá témata na fóru
- Suzuki obecně 11.01. 22:50 - jarka
- vyber motorky 11.01. 22:17 - Brus
- Jaguar a dalsi britske zverstvo 11.01. 21:22 - Lachende Bestien
- Rychlodotazy 11.01. 18:05 - delphin
- Elektromobily a vse kolem nich 11.01. 15:52 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.01. 14:04 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 11.01. 09:42 - M.Z.
- S větrem ve vlasech.... 10.31. 19:38 - M.Z.