Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Fiat tuší, jak moc s novou 500 riskuje, na pomoc si zavolal Leonarda DiCapria
6.3.2020 | Petr Prokopec
Těžký hollywoodský kalibr angažoval do reklamy na nový model 500 Fiat. DiCaprio si drahé mini jistě dovolit může, většina světa ale na rozhazování nemá.
Leonardo DiCaprio je jistě skvělým hercem, jedním z nejlepších ve své generaci. A zároveň je výrazným ekologickým aktivistou. Životní prostředí jej dle vlastních slov zajímalo již odmala, v roce 1998 proto založil charitativní organizaci, která se věnuje boji s klimatickými změnami. Sám DiCaprio pak skrze ni každoročně přispívá nemalými sumami. To si ovšem s majetkem, který by dle odhadů měl převyšovat 260 milionů dolarů (cca 5,86 miliardy korun) logicky může dovolit.
Stejně tak si DiCaprio může dovolit i koupi vozu, který se tváří jako přátelský k životnímu prostředí. A jakkoliv mu lze přičíst ke cti, že nepohrdnul ani Toyotou Prius, za volantem japonského hybridu příliš často moc vidět není. Místo toho jej fotografové vždy vyhmátli spíše ve společnosti Fiskeru Karma či Tesly Roadster, což již rozhodně nejsou levná auta. A ve výsledku jím není ani nový Fiat 500e, který si DiCaprio sice nekoupil, ovšem nechal se zlákat k jeho propagaci. Už z nasazení tak těžkého hollywoodského kalibru je zjevné, že Italové moc dobře víc, jak složité bude novinku prodat a jak riskantní je vsadit jen na elektrický pohon.
V sérii reklamních spotů DiCaprio prohlašuje, že pokud jste uvědomělí, existuje pouze jediný směr, tedy plná elektrifikace. Jakkoliv se tak malý vůz hodí maximálně na kličkování v městských zácpách, pořídit byste si jej měli raději než třeba dieselový kombík, který dokáže pobrat více cestujících i nákladu a přitom stojí výrazně méně. To je však volání, které nevyslyší ani řada velkých fanoušků populárního herce, protože na něj prostě nemají.
Většina lidí požadovaný zhruba milion korun za úvodní edici nevydělá ani za pět let. Navíc se u takových zákazníků dá předpokládat absence vlastní garáže. Rázem tu tedy máme problémy s financováním i napájením, jaké s konvenčními vozy spojené nejsou. A dokud nedojde na jejich vyřešení a zároveň na rozvoj infrastruktury, může se DiCaprio snažit jak chce, ovšem realitu tak snadno jako ve filmech nezmění.
Fiat si je nejspíše vědom toho, že je model 500e extrémně drahý. Proto zkouší zákazníky utáhnout alespoň na Leonarda DiCapria
Zdroj: Fiat@Youtube
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Elektrické Volkswageny ID jsou takový propadák, že je všechny dohromady prodejně překonává jediný model: Golf
před hodinou - Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva