Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari svolává LaFerrari kvůli nebezpečí požáru, oficiálně to ale popírá
17.3.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Podle dostupných zpráv, kterých není mnoho, je potřeba potáhnout palivovou nádrž LaFerrari nevodivým lakem. Auto při tom musí být řádně rozebráno.
Je obecně známo, že některé italské supersporty rády hoří, ale v poslední době se podobné incidenty nevyhýbaly ani Němcům - jistě si vzpomenete, jak Porsche doporučilo majitelům 911 991 GT3 s nimi radši nejezdit, protože rády hořely a Porsche nevědělo proč. LaFerrari s tím problém nemělo, alespoň ne takto plošně.
Podle nových informací - které však oficiální cestou Ferrari popírá - byla vyhlášena svolávací akce na všechny LaFerrari právě z toho důvodu, že by mohly vzplanout. Jak u Ferrari bývá nepříjemným zvykem, nikdo nesmí mluvit, takže informací skutečně není mnoho. Oficiálně se hovoří o údržbě kvůli laku nebo kvůli upravení něčeho na palivové nádrži. Jenže další zprávy říkají, že palivová nádrž dostává speciální nevodivý lak, aby se zabránilo případnému vzplanutí.
Podle dostupných informací je tato „údržba” docela náročná, auta se při ní musí doslova rozebrat, aby si mechanici zjednali přístup k součástkám k úpravě. Fotografie z nizozemského Autoblogu ukazuje vůz bez celého pohonného ústrojí, takže v podstatě bez zadní půlky auta. Zelený stroj níže patří údajně zpěvákovi Jayovi K a ten tak moc rozebraný není, ale možná se na něm jen začíná pracovat.
Ferrari by samozřejmě mohlo přiznat chybu, všechna LaFerrari jsou už stejně prodaná. Jenže to pravděpodobně neudělá, soudě dle klacků, které házelo pod nohy Top Gearu v otázce srovnání s McLarenem P1 a Porsche 918. Dost možná se tak budeme muset spokojit s těmito informacemi o nesvolávací neakci, při níž byla LaFerrari jen tak mimochodem částečně přelakována...
Pro úpravu je pravděpodobně nutno LaFerrari rozebrat skutečně důkladně
Zdroje: The Supercar Kids, Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
25.11.2024 - Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
25.11.2024 - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
25.11.2024 - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024 - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva