Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari LaFerrari natočeno stále s kamufláží na silnici i okruhu, výroba je prý stále daleko (videa)
23.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italská automobilka má údajně potíže s finalizací svého exkluzivního modelu. Objednávky přitom dvojnásobně překračují počet dostupných kusů.
O nástupci supersportovního Ferrari Enzo informujeme na stránkách Autoforum.cz již hezkou chvíli. Tuto šňůru jsme přitom nepřerušili ani po ženevské premiéře LaFerrari a jak se zdá, tak s ní ani hned tak neskončíme. Podle nejnovějších zdrojů má totiž italská automobilka problémy s finálními testy, které oddalují samotnou výrobu. Do prodeje by se tak limitované Ferrari LaFerrari mohlo dostat klidně až v příštím roce.
Ze zahálky ovšem Italy obvinit nemůžeme. Automobilka v současné době usilovně testuje se třemi různými prototypy, a to jak na veřejných silnicích, tak i na svém okruhu Fiorano. Tam se LaFerrari ukázalo ještě s kamufláží připomínající předchozí Enzo, přičemž čtyřmi koncovkami výfuku dávalo patřičně najevo potenciál pod kapotou. Tedy 963 koní a 900 Nm točivého momentu.
Druhý z prototypů se povedlo nachytat na veřejné silnici, kde již ukazoval lehce maskovanou novou karoserii. Mnohem více než benzinový dvanáctiválec se zde ale zřejmě testoval elektromotor, po zvukové stránce totiž největší rámus udělá autorka videa a její přítel. Zrychlení z klidu na stovku pod 3 s a nejvyšší rychlost přes 350 km/h tedy neočekávejte ani na jedné části tohoto snímku.
Třetí testovací kus by se pak měl nacházet přímo v továrně, kde se poslední mouchy snaží vychytat co nejrychleji. Následovat ovšem bude ještě jeden oříšek, který musí Ferrari rozlousknout. Dle původního oznámení má totiž vzniknout jen 499 exemplářů, objednávek však dorazilo přes tisíc. Je tedy otázkou, zda pomele dříve ten, kdo dříve přišel, nebo zda si někteří klienti budou „rovnější“...
Na letošním autosalonu v Ženevě se Ferrari LaFerrari ukázalo ve stavu, který nasvědčoval brzkou výrobu. Opak je však pravdou, s finalizací vývoje má totiž automobilka malé problémy
Zdroj: GT Spirit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 10 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 4 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 5 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 7 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 8 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch