Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari LaFerrari FXX K Evoluzione: přijde ještě ostřejší LaFerrari, ale ne hned
6.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ještě výkonnější varianta LaFerrari s ještě nižší hmotností je jistotou. Podle Marca Geného ale v příštích dvou letech na trh nedorazí.
Striktně okruhové Ferrari LaFerrari FXX K je na světě sotva pár týdnů, přesto se již začíná hovořit o jeho evoluční verzi. Ta je de facto jistotou, obdobný krok totiž automobilka z Maranella udělala také v případě modelů FXX a 599XX. Očekávat tedy můžeme lehkou revizi karoserie, se kterou by mohl dorazit vyšší výkon a s největší pravděpodobností rovněž nižší hmotnost. Otázkou však je, kdy bychom se takového provedení mohli dočkat.
„Nemyslím si, že bychom aktuálně dokázali vůz vylepšit,“ říká k tématu Marc Gené, testovací jezdec značky. Zároveň ovšem dodává, že „bez pochyb něco dorazí. Rozhodně to nebude překvapení, zároveň však takový model nečekám v příštích dvou letech. Životní cyklus vozů, jako je tento, se pohybuje okolo deseti let.“
Gené však naznačuje, že onen v úvodu proklamovaný vyšší výkon není příliš reálný. „Aktuálně je FXX K naladěno na 1 050 koní. Nemyslím si, že by v budoucnu měla auta vyšší výkon. Důraz bude nyní kladen spíše na efektivitu a následně na poměr výkonu a hmotnosti. Hmotnost se totiž v budoucnu stane zásadní veličinou.“
Testovací jezdec italské automobilky pak dodává, že dále se Ferrari zaměří na elektroniku, aerodynamiku a nastavení. Verzi FXX K Evoluzione přitom přirovnává k modelu 458 Speciale, který rovněž dorazil ke konci životního cyklu. A jehož některé komponenty převezme nástupce, což platí také o okruhovém modelu.
Ferrrari LaFerrari FXX K se dočká ostřejšího provedení Evoluzione, to ale hned tak nedorazí
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později včera 14:44
- Pátek v Sepangu včera 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia 31.10.2024
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejnovější články
- Volkswagenem vzkříšená značka chtěla prodávat jen elektromobily, 80 % zájemců chce ale spalovací motor
před hodinou - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
včera - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
včera - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
včera - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva